Capital: Ο Βαγγέλης Μαρινάκης κερδίζει το στοίχημα του LNG
Έχοντας στις αποσκευές της, την παρουσία της στο Αμερικανικό χρηματιστήριο, ένα μεγάλο και νεότευκτο στόλο πλοίων (23 τον αριθμό), ισχυρό ναυτιλιακό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, και έναν πολύ σημαντικό ρόλο να διαδραματίσει την επόμενη μέρα στην καρδιά της ενεργειακής κρίσης για την μεταφορά του LNG, η ναυτιλιακή εταιρεία Capital Product Partners, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, προχωρά για μια ακόμη φορά στην έκδοση ενός ναυτιλιακού ομολόγου, στην αγορά εταιρικών ομολόγων του Χρηματιστηρίου Αθηνών.
Τον Οκτώβριο του 2021 η Capital Product Partners, έκανε το πρώτο της επιτυχέστατο βήμα στην ελληνική αγορά ομολόγων, επιτυγχάνοντας μια υπερκάλυψη κατά 5,3 φορές, ένα γεγονός που κατέδειξε το τεράστιο πραγματικά ενδιαφέρον από το επενδυτικό κοινό για το συγκεκριμένο ναυτιλιακό ομόλογο. Το ομόλογο των 150 εκατομμυρίων, πενταετούς λήξης, της εταιρείας του Βαγγέλη Μαρινάκη, έφτασε σε επίπεδο ζήτησης τα 801,37 εκατομμύρια, με έντονο το επενδυτικό ενδιαφέρον από θεσμικούς και ιδιώτες επενδυτές.
Η προοπτική της ελληνικής ναυτιλίας ως πλωτή κυριολεκτικά αλυσίδα για την μεταφορά του LNG αποδεικνύεται ως μονόδρομος για την ενεργειακή τροφοδοσία της χώρας μας αλλά και συνολικότερα της τροφοδοσίας με LNG της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η εν λόγω ναυτιλιακή εταιρεία, που αποτελεί ένα από τα καμάρια των επιχειρήσων του Βαγγέλη Μαρινάκη, αποτελεί δύναμη πυρός για των χώρο της ελληνικής ναυτιλίας και συνάμα σηματοδοτεί το πέρασμα σε μια νέα εποχή περιβαλλοντικής ευαισθησίας, με πλοία που διασχίζουν όλα τα μήκη και πλάτη της υδρογείου, σεβόμενα το περιβάλλον, κάνοντας χρήση όλων των σύγχρονων τεχνολογιών.
Η Capital Product Partners, έχοντας εγγυημένα στις «αποσκευές» της μέχρι και δεκαετή συμβόλαια, ανεβάζει στροφές συμβάλλοντας στην ενεργειακή μετάβαση με την μεταφορά του υγροποιημένου αερίου. Έχοντας κλείσει την περασμένη χρονιά με έσοδα της τάξης των 184,7 εκατομμυρίων δολαρίων και με τα καθαρά της κέρδη να αγγίζουν τα 98,2 εκατομμύρια δολάρια, η εταιρεία προχώρησε στην απόκτηση έξι νέων πλοίων LNG, μειώνοντας παράλληλα την μέση ηλικία του στόλου της από τα 10,8 έτη, στα 7,8 έτη.