Capital Shipping (CPLP): Τα νέα πλοία εκτίναξαν την κερδοφορία
Τα τέσσερα νέα πλοία LNG μεταφοράς φορτίου που αποκτήθηκαν από την CPLP το τέταρτο τρίμηνο του 2021 εκτιμάται από την εταιρεία πως είναι εκείνο το ποιοτικό χαρακτηριστικό που εκτόξευσε την κερδοφορία.
Από τα 184,7 εκατομμύρια δολάρια του 2021, φτάσαμε στα 299,071 εκατομμύρια δολάρια το 2022 μια ομολογουμένως εντυπωσιακή αύξηση εσόδων. Το τέταρτο τρίμηνο του έτους τα έσοδα παρουσίασαν μια αύξηση της τάξης του 26% και σε ετήσια βάση κατά 79,9 εκατομμύρια δολάρια και τα καθαρά κέρδη σε 21,1 εκατομμύρια δολάρια για το 2022 μειωμένα κατά 47% σε σχέση με το 2021 που τα καθαρά κέρδη ανέρχονταν στα 40 εκατομμύρια δολάρια. Εδώ βέβαια θα πρέπει να πούμε πως στα 40 εκατομμύρια δολάρια του 2021 περιλαμβάνονται και τα 21,4 εκατομμύρια δολάρια από την πώληση του πλοίου M/V Adonis.
Τα κέρδη ανά μετοχή παρουσίασαν μια αύξηση της τάξεως του10% από τα 0,94 δολάρια στα 1.03 δολάρια. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία θα προχωρήσει στην διανομή μερίσματος της τάξεως του 0,15 δολαρίων ανά μετοχή. Τα ταμειακά διαθέσιμα στο τέλος του Δεκεμβρίου του 2022 ανήλθαν στα 154,8 εκατομμύρια δολάρια και οι συνολικές λειτουργικές δαπάνες στα 42,1 εκατομμύρια δολάρια.
Στην ανακοίνωση της εταιρείας επισημαίνεται με έμφαση πως τον Οκτώβριο του 2022 και τον Ιανουάριο του 2023 παραδόθηκαν δυο πλοία, το M/V Manzanillo Express και το M/V Itajai Express, μετά τις παραδόσεις των δυο πλοίων άρχισαν και οι δεκαετείς ναυλώσεις τους με την Hapag–Lloyd.
Με τις τελευταίες προσθήκες πλοίων η μέση ηλικία του στόλου της εταιρείας μειώθηκε στα 6,5 έτη και η διάρκεια των εναπομείναντων ναυλώσεων είναι στα 7 έτη με το ανεκτέλεστο υπόλοιπο να αγγίζει τα 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια. Ένα μεγάλο ποσό που αποτελεί μια ισχυρή εγγύηση για το μέλλον.