fbpx

Chipita: To ελληνικό κρουασάν μπαίνει στην αχανή αγορά της Ινδίας

Tο «πέρασμα της Chipita προς την Iνδία» αποτελεί ένα από τα κομβικά σημεία της στρατηγικής του Σπύρου Θεοδωρόπουλου για την «γιγάντωση» της ελληνικής βιομηχανίας στον διεθνή επιχειρηματικό «χάρτη» (καθώς, μέσω αυτού απευθύνεται στην αγορά της δεύτερης πολυπληθέστερης χώρας του πλανήτη, με 1,3 δισ. κατοίκους) και σε αυτή την πορεία αποκτά έναν νέο, ισχυρότατο σύμμαχο. Tην Britannia.

Tο νέο deal  του  “Mr.Chipita” με την μεγαλύτερη εταιρία του κλάδου της στην Iνδία προβλέπει μια μακροχρόνια συνεργασίας για την διανομή προϊόντων.H Chipita διατηρεί στην Iνδία ένα από τα 11 δικά της εργοστάσια και η συμφωνία με την Britannia «δένει» ιδανικά με το όλο project. Σε ένα σχέδιο, το οποίο περιλαμβάνει, ακόμα, την κατασκευή δεύτερου εργοστασίου (κρουασάν) στο Aχμενταμπάντ, προϋπολογισμού 65 εκατ. ευρώ…

«Υπογράψαμε μη δεσμευτικό MOU και εργαζόμαστε προς την επισημοποίηση μιας κοινοπραξίας. Βλέπουμε τεράστια επέκταση μέσω αυτής της συνεργασίας, αφού οι κατηγορίες είναι εξαιρετικά επεκτάσιμες και αποτελούν προϊόντα-γέφυρα μεταξύ των μπισκότων, των σοκολατών και των φρέσκων αρτοποιημάτων, σε ανταγωνιστικές τιμές», δήλωσε στους Economic Times ο γενικός διευθυντής της Britannia, Varun Berrry, εν όψει της επίσημης ανακοίνωσης, η οποία αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες.

Η εταιρεία που κατασκευάζει τα μπισκότα Good Day και Tiger πιθανότατα θα κατέχει το πλειοψηφικό ποσοστό στην κοινοπραξία, η οποία θα αφορά αρχική παρασκευαστική επένδυση ύψους περίπου 11 εκατ. δολαρίων για την δημιουργία εργοστασίου.

Ο κ. Berry δήλωσε πως η Britannia θα δημιουργήσει εγκαταστάσεις δίπλα στις υφιστάμενες μονάδες της προκειμένου να βελτιστοποιήσει το κόστος των logistics και να ενισχυθεί στην αλυσίδα προμηθειών και στα δίκτυα διανομής.

Η συνεργασία με την Chipita αποτελεί την πρώτη κοινοπραξία που θα επισημοποιήσει η Britannia, μετά την λύση της συνεργασίας της με την Fonterra Dairy της Νέας Ζηλανδίας το 2009, λόγω της χλιαρής υποδοχής που είχε στην αγορά αλλά και των ζημιών. Η κοινοπραξία της Britannia με τη γαλλική Groupe Danone επίσης τερματίστηκε την ίδια χρονιά, μετά από μια παρατεταμένη νομική διαμάχη.

«Αυτή η συνεργασία μας δίνει έναν μακρύ διάδρομο για επιθετική ανάπτυξη σε μια εντελώς νέα κατηγορία», σημείωσε ο κ. Berry. Η διάθεση σε διάφορες αγορές, μεταξύ των οποίων και σύγχρονα εμπορικά καταστήματα και μικρότερες αγορές, αναμένεται στις αρχές του επόμενου έτους.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Chipita, κ. Σπύρος Θεοδωρόπουλος, δήλωσε πως εκτός της Ευρώπης, σε κάθε χώρα η εταιρεία δραστηριοποιείται μέσω κοινοπραξιών. «Η ποικιλομορφία και ο νεαρός σε ηλικία πληθυσμός της Ινδικής αγοράς μας καθιστά πολύ αισιόδοξους για την ανάπτυξη εκεί».

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Euromonitor, τα αλμυρά σνακ στην Ινδία αναμένεται να καταγράψουν ετήσια αύξηση 12% μέχρι το 2020, με πωλήσεις που θα αγγίζουν τις 445 δισ. ρουπίες. Αυτή η ανάπτυξη, σύμφωνα με το δημοσίευμα, θα οδηγηθεί από την αύξηση στην αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, την καινοτομία στην παραγωγή και την επέκταση σε μικρότερες πόλεις και αγροτικές περιοχές.

 

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra