Cosmote: Θετική η λειτουργία του Live On Screen
Στην ελαχιστοποίηση του χρόνου αντιμετώπισης τεχνικών θεμάτων έως και 86% οδήγησε η λειτουργία της υπηρεσίας Live On Screen, από την Cosomte, σε μία προσπάθεια της εταιρείας να προσφέρει ακόμη καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες της. Στην ελαχιστοποίηση του χρόνου αντιμετώπισης τεχνικών θεμάτων έως και 86% οδήγησε η λειτουργία της υπηρεσίας Live On Screen, από την Cosomte, σε μία προσπάθεια της εταιρείας να προσφέρει ακόμη καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες της.
Μέσω της υπηρεσίας COSMOTE Live on Screen που παρέχεται δωρεάν και μετράει πέντε μήνες λειτουργίας, η εταιρεία εναρμονίζει πλήρως τις τεχνολογίες αιχμής με την πελατοκεντρική της φιλοσοφία, επιτυγχάνοντας άμεση και απόλυτα προσωποποιημένη εξυπηρέτηση.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, εξειδικευμένα στελέχη της Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας, έχουν τη δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης στο κινητό τηλέφωνο ή και στον υπολογιστή του πελάτη και με απευθείας συνομιλία μαζί του, μέσω Live Chat, διαχειρίζονται από την οθόνη του υπολογιστή τους, τη συσκευή του σαν να την είχαν στα χέρια τους!
Αναβαθμισμένες δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης παρέχει στους οικιακούς πελάτες και το πρωτοποριακό αυτόματο σύστημα Εξυπηρέτησης Πελατών της COSMOTE (Speech IVR), που κλείνει ένα χρόνο λειτουργίας με περισσότερες από 4.5 εκατομμύρια κλήσεις να έχουν εξυπηρετηθεί γρήγορα, με ασφάλεια και πάνω από όλα δωρεάν.
Βασισμένο στην καινοτομία του φυσικού διαλόγου, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να διαχειρίζονται οι ίδιο το συμβόλαιό τους, επιλέγοντας να εξυπηρετηθούν για περισσότερες από 20 υπηρεσίες, αλλά και να ακούσουν χρήσιμες πληροφορίες για κάθε τι που τους ενδιαφέρει.
Τη συνεχή προσπάθεια της εταιρείας, που αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής αναβαθμίζει διαρκώς τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών της, έρχονται να επιβεβαιώσουν και οι πρόσφατες διακρίσεις στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, στις κατηγορίες «Επαγγελματίας της Χρονιάς – Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών» και «Ομάδα της Χρονιάς – Εξυπηρέτηση Πελατών – BackOffice».