fbpx

Cosmote: Να τα λέμε κι αυτά…

2

Προτού διαβάσετε αυτό το κείμενο να σας διαβεβαιώσω: Δεν έχω καμία τραπεζική συναλλαγή με την εταιρία.

Είναι γεγονός και το γνωρίζουμε όλοι όσοι χρησιμοποιούμε τους τρεις παρόχους κινητής και σταθερής τηλεφωνίας ότι υπάρχουν τρομερά παράπονα στην εξυπηρέτηση πελατών στο σύνολό των εταιριών: Πότε για βλάβες που φτιάχνονται μετά από 10 ημέρες, πότε για μεταφορές από εταιρία σε εταιρία που γίνονται μετά από… δύο εβδομάδες κλπ κλπ, η λίστα είναι μεγάλη τέλος πάντων.

Ήμουν από τους τυχερούς που τόσα χρόνια που χρησιμοποιώ οικιακό δίκτυο internet δεν είχα αντιμετωπίσει θέμα, τουλάχιστον σοβαρό, άντε δέκα λεπτά ή ένα τέταρτο χωρίς αυτό, που για να ξέρετε για τους δημοσιογράφους είναι σαν να… αναπνέουν το να έχουν wifi στο χώρο τους. Οπότε αν δεν το έχουν… δυσκολεύονται στην αναπνοή.

Ήρθε όμως και εμένα η ώρα μου καθώς φαίνεται και πριν από λίγες ημέρες, ένα βράδυ έτσι απλά… no internet και συνεπώς ούτε και σταθερό τηλέφωνο. ‘’Περίμενε’’ λέω από μέσα μου, θα έρθει σε λίγο. Περίμενα, περίμενα, τίποτα. Ανοιγόκλεισα rooter, έβγαλα και έβαλα πρίζα, πάλι τίποτα. Ήταν επίσημο λοιπόν: Huston έχουμε πρόβλημα!

Ακολούθησε κλήση στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών: Εκεί πήρα βαθιά ανάσα και άρχισα να εξηγώ το πρόβλημά μου, το οποίο διευκρίνισα ευγενικά ότι θα έπρεπε να λυθεί άμεσα, καθώς εργάζομαι τηλεργασία (δεν ανέφερα την ιδιότητά μου για να σας προλάβω όσους λέτε, αν και κάποιες φορές έχει αποδειχθεί ότι χρειάζεται).

Περίμενα τα χειρότερα. Περίμενα ότι θα  μου πουν… θα έρθει τεχνικός μετά από… πέντε ημέρες. Όμως όχι. Είχα από την αρχή 2 Giga MB για να κάνω τη δουλειά μου μέχρι να έρθει ο τεχνικός, έξτρα χρόνο ομιλίας και γύρω στις 10 το πρωί (υπενθυμίζω διαπίστωσα τη βλάβη το προηγούμενο βράδυ) ο τεχνικός της εταιρίας ήταν στην πόρτα μου και το ζήτημα λύθηκε μέσα σε ένα τεταρτάκι.

Δεν ξέρω αν ήμουν εξαίρεση, αν έπεσα σε φιλότιμους τηλεφωνητές που κατάλαβαν το πρόβλημα, αυτό που γνωρίζω είναι ότι η Cosmote πήρε τα εύσημά μου για την εξυπηρέτηση πελατών της. Δεν επιθυμώ γενικά στη ζωή μου να κάνω… τοποθετήσεις προϊόντων, αλλά σε μια χώρα που γενικά ο πελάτης πλέον είναι απόλυτα… γραμμένος (και δεν έχει πάντα δίκιο) όταν γίνεται αυτό που πρέπει, καλό είναι να αναφέρουμε για να… παραδειγματίζονται και οι υπόλοιποι…

2 Σχόλια
  1. ΣΤΕΛΛΑ λέει

    ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ..ΑΝΑΝΕΩΣΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΟΥ..ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟΥΣ 2 ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΣ Κ ΤΟΥ ΣΤΑΘΕΡΟΥ ΜΟΥ..ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΤΟ ΠΑΓΙΟ..Η ΤΙΜΗ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ Η ΙΔΙΑ.ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ..ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ ΤΟ 11888..Κ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΕΚΠΤΩΣΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΓΙΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ 2 ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ…ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ..ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑ..ΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΜΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΕΛΕΑΣΟΥΝ.. Κ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑ ΝΑ [ΛΗΡΩΝΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ..ΣΗΜΕΙΩΤΑΙΟΝ…Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ..ΤΕΛΙΚΑ …ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΕΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ…ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩΝΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ

  2. Γιαννης λέει

    Καλησπέρα, πριν λίγες μέρες μπήκα με συμβόλαιο στη cosmote με 15,21€ συν μια έκπτωση 15% γιατί μπήκα στο cosmote one λόγω συγκατοίκησης, σημειωτέον δεν έχω σήμα μέσα στο σπίτι και αναγκάζομαι να μιλάω στην αυλή και το κερασάκι είναι ότι εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός 32€,η εξυπηρέτηση ανύπαρκτη και ελλιπής, μετανιώνω που άλλαξα παροχο

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra