Cupra Formentor 1.4 eHybrid 245PS: Ψήφος εμπιστοσύνης
Έχουν περάσει περίπου 20 χρόνια από την εποχή που το γκρουπ VW προχώρησε σε έναν άτυπο διαχωρισμό των εταιρειών που είχε στο portfolio του κατατάσσοντας τη Seat στο sport division.
Πρόκειται για μια επιλογή που μπορεί να εξυπηρετούσε ιδανικά τις επικοινωνιακές ανάγκες στους κόλπους του γκρουπ, όμως η αλήθεια είναι ότι δεν υποστηρίχθηκε ποτέ έμπρακτα. Θέλω να πω, ανεξαρτήτως του πόσο σπορ ήταν ή δεν ήταν η Seat, δεν προέκυπτε από πουθενά ότι ήταν πιο σπορ, π.χ. από την ίδια τη VW και τις εκδόσεις GTI και R, ακόμα και από τη Skoda, η οποία είχε τις εκδόσεις RS εκεί που η Seat είχε τις Cupra.
Είπα Cupra; Όλοι έχουν καταλάβει ότι η διαδικασία επαναλανσαρίσματος ενός ονόματος που υπάρχει ήδη στην αγορά, ώστε αυτό να καταφέρει να υποστηρίξει ένα νέο αφήγημα, δεν είναι εύκολη υπόθεση.
Η Cupra ως μάρκα αυτονομήθηκε επιχειρώντας να πάρει τα καλά και των δύο κόσμων. Αφενός έντυσε με τα σήματά της τα Leon και Ateca, αφετέρου εμπλουτίστηκε με νέα μοντέλα, όπως τα Formentor και Born, με μερικά ακόμα να έχουν πάρει σειρά.
Μάλιστα, είναι τέτοια η επιθυμία της Cupra να εμπεδωθεί στη συνείδηση του κόσμου, που δεν αναφέρει καν το όνομα του εκάστοτε μοντέλου στο αμάξωμα.