fbpx

Daimler Truck & Volvo: Έρχονται τα «προγραμματιζόμενα» βαρέα οχήματα

0

Η Daimler Truck και ο Όμιλος Volvo (μαζί με την Traton) είναι ήδη εταίροι στην κοινοπραξία φόρτισης φορτηγών Milence. Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν τώρα ότι προσπαθούν επίσης να αναπτύξουν μια κοινή πλατφόρμα οχημάτων που θα καθορίζονται από λογισμικό και ένα αποκλειστικό λειτουργικό σύστημα φορτηγών. Και τα δύο θα αποτελέσουν τη βάση για τα μελλοντικά επαγγελματικά οχήματα που θα καθορίζονται από λογισμικό. Για το σκοπό αυτό, και οι δύο πλευρές θέλουν να ιδρύσουν μια κοινή επιχείρηση 50:50 με έδρα το Γκέτεμποργκ και «να τη μετατρέψουν σε κορυφαία εταιρεία προγραμματισμού τυποποιημένου υλικού και λογισμικού».
Σύμφωνα με τους εμπνευστές, η κοινοπραξία θα ενσωματώσει την υπάρχουσα τεχνολογία και πόρους και από τις δύο εταιρείες στον νέο οργανισμό. Ο στόχος είναι «η ανάπτυξη μιας κοινής πλατφόρμας οχημάτων που θα καθορίζεται από λογισμικό και ενός αποκλειστικού λειτουργικού συστήματος φορτηγών, παρέχοντας τη βάση για μελλοντικά επαγγελματικά οχήματα που θα καθορίζονται από λογισμικό», σύμφωνα με τη δήλωση. Για το σκοπό αυτό, η κοινή επιχείρηση θα παρέχει μια κοινή πλατφόρμα προγραμματισμού στην οποία οι πελάτες της μπορούν να αναπτύξουν τις δικές τους εφαρμογές λογισμικού.
Οι δύο εμπνευστές της συνεργασίας δεν θέλουν απαραίτητα να παραμείνουν μόνοι: «Αυτή η τεχνική βάση θα επιτρέψει στη συνέχεια στην Daimler Truck και στον Όμιλο Volvo και πιθανώς άλλους συνεργάτες να παρέχουν διαφοροποιημένα χαρακτηριστικά ψηφιακών οχημάτων για τα προϊόντα της, ενισχύοντας τελικά την αποτελεσματικότητα και την εμπειρία των πελατών», λένε. . Ως δύο σημαντικοί παίκτες στον κλάδο, οι δύο κατασκευαστές φορτηγών στοχεύουν στον καθορισμό των βιομηχανικών προτύπων. Το δίδυμο τονίζει ότι θα συνεχίσει να ανταγωνίζεται σε όλους τους άλλους επιχειρηματικούς τομείς.
Ο Martin Lundstedt, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volvo, εξηγεί τους λόγους της κοινοπραξίας: «Δεδομένης της ταχείας μεταμόρφωσης του κλάδου μας, είναι λογικό να συνεργαζόμαστε για να επιταχύνουμε την ανάπτυξη, να αυξήσουμε τους όγκους και το κόστος συμμετοχών. Τα βαρέα φορτηγά που ορίζονται από λογισμικό αντιπροσωπεύουν μια αλλαγή παραδείγματος στον μετασχηματισμό του κλάδου μας.» Και συνεχίζει: «Κάνοντας το φορτηγό μια προγραμματιζόμενη συσκευή με τυποποιημένο υλικό και λειτουργικό σύστημα για γρήγορες ενημερώσεις προϊόντων θα δώσει και στις δύο εταιρείες την ευκαιρία να δημιουργήσουν αξία για τους πελάτες μας και τους πελάτες τους, διαφοροποιώντας τις ψηφιακές υπηρεσίες και λύσεις».
Για τον Martin Daum, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Daimler Truck, η ψηφιοποίηση του οχήματος είναι εξίσου σημαντική με τον μετασχηματισμό προς τεχνολογίες κίνησης ουδέτερων εκπομπών CO2: «Η ανάπτυξη μιας κοινής πλατφόρμας οχημάτων που καθορίζεται από λογισμικό με τον Όμιλο Volvo θα μας επιτρέψει να μετατρέψουμε τα οχήματά μας σε προγραμματιζόμενη συσκευή . Θα μας επιτρέψει να δημιουργήσουμε διαφοροποιημένα χαρακτηριστικά ψηφιακών οχημάτων με σημαντικά μεγαλύτερη ταχύτητα και αποτελεσματικότητα για τους πελάτες φορτηγών και λεωφορείων σε όλο τον κόσμο. Μαζί με τον Όμιλο Volvo μπορούμε να αναπτύξουμε ένα λειτουργικό σύστημα αναφοράς για φορτηγά και να ορίσουμε ένα βιομηχανικό πρότυπο».
Η υπογεγραμμένη συμφωνία μεταξύ των δύο παικτών βαρέων βαρών του κλάδου δεν είναι ακόμη δεσμευτική. Η τελική συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν από το τέλος του έτους και η όλη συνεργασία αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2025 – με την επιφύλαξη των απαραίτητων εγκρίσεων από τις αρμόδιες αρχές.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra