fbpx

ΔΕΗ: 12,5 εκατ. ευρώ διαγωνισμός διαφήμισης

0 102

Με έναν ίδιο διαγωνισμό η ΔΕΗ συνεχίζει την επικοινωνιακή επίθεση στον ανταγωνισμό της.

Κύριο μέλημα και μήνυμα να πείσει τους καταναλωτές πως είναι «καλύτερα να μείνουμε μαζί της». Η αλήθεια είναι πως οι αριθμοί δείχνουν πως αρχίζει και τα καταφέρνει!

Θα μείνει με τους ίδιους συνεργάτες; Θα δούμε. 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More