Δεν ξέρω πόσα θα πάρουν οι Έλληνες της WPP
Από τα 424 εκατ. λίρες μπόνους που θα δώσει στους εργαζόμενους της και ο κ Κοκλώνης.
Ενώ όλοι εδώ προεκλογικά ασχολούνται με τον κ. Κοκλώνη και τους εργαζόμενους στις επιχειρήσεις του, που μπορεί να κινδυνεύει η δουλειά τους ,επειδή οι αποφάσεις της δικαιοσύνης σπάνια τους προστατεύουν όταν κυνηγάνε το αφεντικό τους.
Θα επανέλθουμε γιατί αν έχουν παγώσει οι λογαριασμοί του τότε πρέπει να εξαιρεθούν του παγώματος οι μισθοί και οι υποχρεώσεις σε τρίτους. Αν ο κ. Κοκλώνης είναι ένοχος κ. Εισαγγελέα, να πράξετε τα δέοντα αλλά θυμηθείτε πως και εσείς στο τέλος του μήνα περιμένετε τον μισθό σας.
Την ίδια στιγμή η ίδια η διαφημιστική WPP ανακοίνωσε πως θα καταβάλλει 424 εκατομμύρια λίρες σε ετήσια μπόνους, αφού ανέφερε «ισχυρή» αύξηση εσόδων (6,9%) και ακόμη μεγαλύτερη άνοδο κερδών (22%) το 2022. Μάλιστα, προβλέπει περαιτέρω ανάπτυξη το 2023. Ο μεγαλύτερος διεθνής όμιλος επικοινωνίας στον κόσμο, που έχει περισσότερους από 114.000 υπαλλήλους, έκανε αισιόδοξους τους επενδυτές, καθώς αναμένει ότι τα έσοδα θα αυξηθούν κατά 3% έως 5% το 2023, καλύτερα από ό,τι περίμεναν οι αναλυτές.
Τα ετήσια αποτελέσματα της WPP για το 2022 έδειξαν ανάπτυξη σε διάφορες βασικές μετρήσεις και βασίστηκαν στην ανάκαμψη από την ύφεση της πανδημίας το 2021. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 6,9% στις 11,8 δισ. λίρες πέρυσι – μια επίδοση ανάλογη με εκείνη της Interpublic (7,0%) αλλά λίγο πιο χαμηλά σε σχέση με όσα κατέγραψαν Publicis Groupe (10,1%) και Omnicom (9,4%).
Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί πως η οργανική αύξηση των εσόδων του WPP Group ήταν υψηλότερη σε σχέση με τις επιδόσεις των ανταγωνιστών της ένα χρόνο νωρίτερα.