fbpx

Διαφημιστές και Διαφημίστριες: Οι μισοί αισθάνονται αγχωμένοι

0

Από την έρευνα που έγινε προκύπτουν τα εξής:

  • Παρατηρήθηκαν αρκετά υψηλά επίπεδα αφοσίωσης των εργαζομένων στον κλάδο, από τη στιγμή που στην πλειονότητά τους οι εργαζόμενοι δηλώνουν περήφανοι για την επιλογή τους να εργαστούν στην επικοινωνία, ενώ θεωρούν ότι θα συνεχίσουν να το κάνουν στο άμεσο μέλλον.
  • Διακρίνεται επίσης και ένα αίσθημα προόδου μέσα από την εργασία τους. Οι περισσότεροι εργαζόμενοι δηλώνουν τόσο ασφαλείς για το ότι θα συνεχίσουν να έχουν τη δουλειά τους, όσο και αισιόδοξοι για το μέλλον της εταιρίας που εργάζονται.
  • Δεν λείπουν εντούτοις και τα σημάδια δυσαρέσκειας με τον κλάδο. Ένα 28% των εργαζόμενων δεν θα συνέστηνε σε κάποιον/α να εργαστεί στην Επικοινωνία, ενώ πάνω από έναν στους 3 δηλώνει απαισιόδοξος για το μέλλον του κλάδου της Επικοινωνίας εν γένει. Εξετάζοντας το ζήτημα κλαδικά, διακρίνουμε πως η δυσαρέσκεια είναι εντονότερη στους κλάδους της Διαφήμισης, του Design και των IMC.
  • Όσον αφορά το εργασιακό περιβάλλον, ο κλάδος είναι δυνατός στις καλές διαπροσωπικές σχέσεις, ενώ παρουσιάζονται αδυναμίες στην εταιρική κουλτούρα και στις ανάγκες για εκπαίδευση/εξέλιξη.

Ψυχική και οικονομική ευρωστία:

  • Η επικοινωνία αποτελεί έναν ιδιαίτερα στρεσογόνο τομέα, με πάνω από 1 στους 2 εργαζόμενους να δηλώνει άγχος στο εργασιακό του περιβάλλον.
  • Το ζήτημα της ψυχικής υγείας συνεχίζει να αποτελεί ταμπού στον εργασιακό χώρο με 1 στους 3 εργαζόμενους να μην αισθάνεται άνετα να μιλήσει γι’ αυτά τα ζητήματα, παρά τις καλές διαπροσωπικές σχέσεις και το φιλικό περιβάλλον που επικρατεί.
  • Αναφορικά με την οικονομική κατάσταση των εργαζομένων, παρατηρείται ένα αίσθημα στασιμότητας όσον αφορά το διαθέσιμο εισόδημα, ενώ οι βασικές λειτουργικές δαπάνες απορροφούν γύρω στο 90% του διαθέσιμου εισοδήματος.

Διαφορετικότητα, Ισότητα και Ένταξη:

  • Υπάρχει μεγάλος βαθμός ευαισθητοποίησης όσον αφορά τα ζητήματα ΔΙΕ, με μια παράλληλη αίσθηση ανικανοποίητου όσον αφορά την ικανοποίηση των ζητημάτων αυτών από τον κλάδο.
  • Το κύριο αίτημα που δεν ικανοποιείται σχετίζεται με την έμφυλη ισορροπία στις θέσεις ευθύνης.

Υβριδική εργασία:

  • Η τηλεργασία πλέον αποτελεί περισσότερο μια συμπληρωματική “διευκόλυνση” παρά ένα σταθερό μέτρο, με πάνω από 8 στους 10 εργαζόμενους στον κλάδο της επικοινωνίας να περνάνε το μεγαλύτερο μέρος της εργασιακής εβδομάδας στο γραφείο.
  • Συνεχίζει να αποτελεί θεμιτή κατάσταση για τους εργαζόμενους, με αρνητική προς το seniority συσχέτιση (προτιμάται κυρίως από τους junior & mid level).
  • Παρομοίως, θεωρείται ως πιο παραγωγικός τρόπος να εργάζεται κάποιος από τους πιο junior, ενώ φαίνεται να δημιουργεί προβλήματα στα ανώτερα κλιμάκια.
  • Η τηλεργασία θεωρείται χρήσιμο εργαλείο αποφυγής μετακινήσεων και χρονοβόρων, δια ζώσης συναντήσεων. Δημιουργεί όμως προκλήσεις στη διαχείριση των ομάδων και διαταράσσει τη συναδελφική επικοινωνία, γεγονός που εξηγεί τις δεύτερες σκέψεις που έχουν τα ανώτερα στην ιεραρχία στελέχη για την υιοθέτηση του μέτρου.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε απο την qed για την ΕΔΕΕ.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra