fbpx

Διαφημιστική Kαμπάνια για το Ελλάδα 2.0 από την Choose

0 191

Σε εξέλιξη η νέα διαφήμιση για το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Η διαφήμιση παρουσιάζει «το κοινό σημείο συνάντησης» μιας γυναίκας που κάνει δωρεάν προληπτική μαστογραφία με έναν έφηβο που απέκτησε δωρεάν σύγχρονο ψηφιακό εξοπλισμό, αλλά και τη σύνδεση ανάμεσα σε έναν επαγγελματία με αναπηρία, που θέλει πραγματική βοήθεια στην καθημερινότητά του, με μια επιχειρηματία που θέλει ενίσχυση στην επιχείρησή της.

Το κοινό σημείο συνάντησης, όπως παρουσιάζει η διαφημιστική ταινία, είναι το Ελλάδα 2.0.Το δημουργικό της διαφήμισης επιμελήθηκε η Choose.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More