Διαφημιστική Kαμπάνια για το Ελλάδα 2.0 από την Choose
Σε εξέλιξη η νέα διαφήμιση για το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Η διαφήμιση παρουσιάζει «το κοινό σημείο συνάντησης» μιας γυναίκας που κάνει δωρεάν προληπτική μαστογραφία με έναν έφηβο που απέκτησε δωρεάν σύγχρονο ψηφιακό εξοπλισμό, αλλά και τη σύνδεση ανάμεσα σε έναν επαγγελματία με αναπηρία, που θέλει πραγματική βοήθεια στην καθημερινότητά του, με μια επιχειρηματία που θέλει ενίσχυση στην επιχείρησή της.
Το κοινό σημείο συνάντησης, όπως παρουσιάζει η διαφημιστική ταινία, είναι το Ελλάδα 2.0.Το δημουργικό της διαφήμισης επιμελήθηκε η Choose.