fbpx

Διατροφικές οδηγίες για την μείωση του σπλαχνικού λίπους

0 74

Mεγάλο ποσοστό του λίπους γύρω από την κοιλιακή χώρα ονομάζεται σπλαχνικό λίπος, το οποίο είναι γνωστό ως ο “επιβλαβής” τύπος λίπους.

Αυτό συμβαίνει επειδή το λίπος συσσωρεύεται γύρω από τα ζωτικά όργανα, γεγονός που μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο ορισμένων ασθενειών.

Δυστυχώς, καθώς μεγαλώνουμε, ο κίνδυνος να έχουμε υπερβολικό σπλαχνικό λίπος στην πραγματικότητα αυξάνεται. Ωστόσο, τα καλά νέα είναι ότι μέσω της άσκησης και της ενσωμάτωσης υγιεινών διατροφικών συνηθειών, μπορούμε να χάσουμε το υπερβολικό σπλαχνικό λίπος γύρω από την περιοχή της κοιλιάς μας.

Οι 3 βασικές διατροφικές αρχές που συνιστώνται από τους ειδικούς και οι οποίες θα μας βοηθήσουν είναι οι εξής:

-Αποφεύγουμε τα υπερβολικά σάκχαρα

Σύμφωνα με τη διατροφολόγο Morgyn Clair, η μείωση της ζάχαρης (ιδιαίτερα των ζαχαρούχων ποτών) είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να χάσουμε το λίπος στην κοιλιά καθώς μεγαλώνουμε. “Οι μελέτες δείχνουν σταθερά ότι η υπερβολική ζάχαρη οδηγεί σε ανεπιθύμητο λίπος, ειδικά λίπος που είναι αποθηκευμένο στην κοιλιά”, λέει.

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Nutrition έδειξε ότι η τακτική κατανάλωση ροφημάτων με ζάχαρη συσχετίστηκε με αύξηση του όγκου του κοιλιακού λίπους στους ενήλικες.

-Παρακολούθηση θερμίδων

Μια άλλη συμβουλή που έχει η Clair για όσους προσπαθούν να χάσουν λίγο λίπος στην κοιλιά καθώς μεγαλώνουν είναι να παρακολουθούν τις θερμίδες τους κατά τη διάρκεια της ημέρας. Και παρόλο που μερικοί μπορεί να είναι επιφυλακτικοί με αυτή τη διαδικασία, η Clair λέει ότι ίσως χρειαστεί να το κάνουμε μόνο για λίγο, για να έχουμε μια καλή ιδέα για το τι χρειάζεται το σώμα μας.

«Πολλοί υποτιμούν το πόσο πραγματικά τρώνε, γι’ αυτό προτείνω να παρακολουθείτε τις θερμίδες που καταναλώνετε για τουλάχιστον μια εβδομάδα, ώστε να μπορείτε να έχετε μια καλή εικόνα των συνηθειών σας. Αυτό καθιστά ευκολότερο να επισημαίνετε τα γεύματα και τις ημέρες που οι θερμίδες σας είναι πολύ υψηλές, γεγονός που συμβάλλει στην αποθήκευση υπερβολικού λίπους”, λέει η Clair.

-Προτιμουμε δημητριακά ολικής αλέσεως

Είναι σώφρον να παρατήσουμε το άσπρο ψωμί και τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες, εάν προσπαθούμε να χάσουμε βάρος. Σύμφωνα με τη διατροφολόγο Elizabeth Ward, “η κατανάλωση δημητριακών ολικής αλέσεως αντί για εξαιρετικά επεξεργασμένα δημητριακά σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο για υπερβολικό κοιλιακό (σπλαχνικό) λίπος».

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More