fbpx

Δρομολόγια ΜΜΜ: Άνθρακες ο θησαυρός

0

Συνεχίζονται οι παλινωδίες της κυβέρνησης η οποία αναγνώρισε με σημαντική καθυστέρηση το πρόβλημα που έχει προκληθεί στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς εξαιτίας της εφαρμογής θερινού προγράμματος δρομολόγησης εν μέσω της πανδημίας κορονοϊού.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας μιλώντας στην ΕΡΤ1 «άδειασε» τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλή, ο οποίος έλεγε ότι είναι αναπόφευκτος ο συνωστισμός.

«Μια μεγάλη πηγή ανησυχίας, είναι η μη χρήση των μέτρων στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Γι’ αυτό τον λόγο θα προσπαθήσουμε να πυκνώσουμε τα δρομολόγια. Ήδη, ανακαλούνται άδειες οι οποίες είχαν προγραμματιστεί για τον Αύγουστο, προκειμένου να πυκνώσουν τα δρομολόγια και στα λεωφορεία και στου μετρό και τον ηλεκτρικό, για να μην υπάρχει συνωστισμός» σημείωσε ο Στ. Πέτσας.

Οι επιβάτες ωστόσο διατυπώνουν ενστάσεις για το κατά πόσο οι εξαγγελθείσες από την κυβέρνηση αλλαγές στα δρομολόγια δεν είναι παρά ημίμετρα.

Στην ανακοίνωση του ΟΑΣΑ αναφέρεται ότι ο χρόνος αναμονής στα δρομολόγια των γραμμών του μετρό μειώνεται στα 6 (γραμμές 2 και 3) και 7 λεπτά (γραμμή 1), όμως οι συχνοί χρήστες των συγκεκριμένων γραμμών γνωρίζουν ότι η χρονική απόσταση των συρμών μεταξύ τους είναι ήδη στα 6 με 7 λεπτά.

Παράλληλα, ο ΟΑΣΑ, εκτός από τις εξαγγελίες για ανάκληση αδειών, υπόσχεται αύξηση δρομολογίων στα λεωφορεία και τρόλεϊ χωρίς να δίνει περαιτέρω λεπτομέρειες κι ενώ ήδη υπάρχει συσσωρευμένη οργή, καθώς οι καθυστερήσεις πολλές φορές υπερβαίνουν κατά πολύ το μισάωρο.

Κ. Νοτοπούλου: Εγκαταλελειμμένοι οι Θεσσαλονικείς

«Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, δεν ένιωσε την ανάγκη να λάβει μέτρα για την αύξηση των δρομολογίων στον ΟΑΣΘ;» διερωτάται η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κατερίνα Νοτοπούλου.

«Μόνο η Αθήνα αντιμετωπίζει ζητήματα με τις συγκοινωνίες της που έχει και αστικά και Μετρό και τραμ και προαστιακό και ηλεκτρικό και τρόλεϊ;

Στη Θεσσαλονίκη που υπάρχει μόνον ο απαξιωμένος ΟΑΣΘ δεν αισθάνθηκε την ανάγκη να λάβει έκτακτα μέτρα;

Μόνο να απειλεί με πρόστιμα αν η πληρότητα ξεπεράσει το 65% στο λεωφορείο. Πόση περισσότερη αδιαφορία για τη Θεσσαλονίκη πια;

Αλλά το μάθαμε το κόλπο: ατομική ευθύνη και επίπλαστη εικόνα επιτυχίας και οι Θεσσαλονικείς εγκαταλελειμμένοι» υπογραμμίζει η Κ. Νοτοπούλου.

 Ο ΣΥΡΙΖΑ με χθεσινή του ανακοίνωση έκανε λόγο για «θέατρο του παραλόγου στις συγκοινωνίες» και τόνισε ότι «την ώρα που μειώνουν ακόμη περισσότερο τα δρομολόγια, απειλούν με πρόστιμα τους πολίτες, στην περίπτωση που υπερβαίνουν το 65% της χωρητικότητας του μέσου. Και αφού τα κρούσματα διαρκώς αυξάνονται, τώρα ο κ. Μητσοτάκης πετάει το μπαλάκι στους επιστήμονες για ενδεχόμενη λήψη νέων μέτρων για τα ΜΜΜ».

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra