fbpx

e-food: Αμορφωσιά ή αλαζονεία;    

0 208

Διαφωνήσαμε αρχικώς με τον Γιώργο Σκορδίλη στην δημοσιογραφική σύσκεψη του επιτελείου της Voice.  

Ο Τζώρτζ υποστήριζε την διατύπωση “ανοησία”. Δεν με βρήκε σύμφωνο. Γιατί αυτό που έκανε το management της εταιρείας (οι αδελφοί Κυρκίνη και οι συνεργάτες τους) αποδεικνύει την αμορφωσιά τους. Δεν ξέρουν το αντικείμενο της δουλειάς τους. Διότι αν το γνώριζαν, δεν θα την πάθαιναν έτσι.

Αυτοί έχουν μια εταιρεία η οποία δουλεύει κατεξοχήν με τα social media. Όφειλαν, λοιπόν, να ξέρουν και να προβλέψουν την κοινωνική κατακραυγή που θα φάνε μέσω των social media. Έπρεπε να ήξεραν ότι ο “εργασιακός μεσαίωνας” ελέω του νόμου Χατζηδάκη στους διανομείς δεν θα περάσει. Ή τουλάχιστον δεν θα περνούσε χωρίς τον ξεσηκωμό ολόκληρης της “αγοράς” των κοινωνικών δικτύων.

Άλλωστε η “εργασιακή δουλεία” του Χατζηδάκη αυτούς ακριβώς αφορά. Τους νέους ανθρώπους και τις μεσαίες ηλικίες. Τους πελάτες δηλαδή των social media.

Αν την ήξεραν, λοιπόν, πραγματικά την δουλειά τους (και η δουλειά τους είναι τα social media) δεν θα την πάταγαν. Συνεπώς, είπα στον Γιώργο, “η ανοησία τους προήλθε από την αμορφωσιά τους” και κάπως έτσι συμφωνήσαμε όλοι και όλες μας στην σύσκεψη.

Πόσοι γύρω μας “πουλάνε μούρη”, ενώ είναι παντελώς άσχετοι και άχρηστοι. Να ξέρατε…

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More