fbpx

E.On & MAN: Επεκτείνουν τις υποδομές φόρτισης φορτηγών στη Γερμανία

0

Με το δημόσια προσβάσιμο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών φορτηγών, οι δύο εταιρείες δηλώνουν ότι θέλουν να συνεισφέρουν «σημαντικά στην επίτευξη των στόχων εκπομπών για βαρέα επαγγελματικά οχήματα, καθώς και για βιώσιμα logistics και πράσινες αλυσίδες εφοδιασμού». Αν και οι 170 τοποθεσίες έχουν προγραμματιστεί σε όλη την Ευρώπη, η εστίαση θα είναι στη Γερμανία. 125 τοποθεσίες πρόκειται να κατασκευαστούν σε αυτή τη χώρα, σύμφωνα με την E.On. Αυτό σημαίνει ότι περίπου το 73 τοις εκατό όλων των τοποθεσιών θα συγκεντρωθούν σε μία χώρα. Η E.On και η MAN κατασκευάζουν επίσης περαιτέρω τοποθεσίες στην Αυστρία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Δανία, την Ιταλία, την Πολωνία, την Τσεχική Δημοκρατία και την Ουγγαρία – αν και δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί η ακριβής κατανομή.

Ωστόσο, είναι σαφές πού θα κατασκευαστούν οι σταθμοί φόρτισης: Θα «κατασκευαστούν κατά μήκος του υπάρχοντος δικτύου τεχνικής εξυπηρέτησης της MAN», αλλά θα εξακολουθούν να είναι προσβάσιμοι σε επαγγελματικά οχήματα άλλων κατασκευαστών.

Μιλάμε για «στρατηγικά επιλεγμένες βάσεις τεχνικής εξυπηρέτησης της MAN», κυρίως σε βιομηχανικές περιοχές με μεγάλους όγκους φορτηγών ή κοντά σε αυτοκινητόδρομους. Αυτό θα επιτρέψει τη δημόσια φόρτιση να «ενσωματωθεί εύκολα στις καθημερινές λειτουργίες».
Προκειμένου τα σημεία φόρτισης να είναι προσβάσιμα για βαρέα (και αντίστοιχα μεγάλα) επαγγελματικά οχήματα, οι τοποθεσίες πρέπει να σχεδιάζονται σύμφωνα με την αρχή της κίνησης – τα φορτηγά και τα λεωφορεία δεν θα πρέπει επομένως να κάνουν ελιγμούς, αλλά θα μπορούν (θεωρητικά) απλώς να οδηγούνται δίπλα στο σταθμό φόρτισης. Ενώ η θέση της θύρας φόρτισης στο όχημα είναι τυποποιημένη στο επερχόμενο σύστημα φόρτισης MCS για ηλεκτρικά φορτηγά προκειμένου να τυποποιηθεί η δομή της υποδομής, αυτό δεν συμβαίνει με τις σημερινές συνδέσεις για το σύστημα φόρτισης CCS.

Επομένως, οι τοποθεσίες πρέπει να σχεδιάζονται με τέτοιο τρόπο ώστε η φόρτιση να είναι επίσης δυνατή εάν η θύρα φόρτισης ενός ηλεκτρικού φορτηγού βρίσκεται κοντά στην πόρτα του οδηγού, για παράδειγμα, και στο πίσω μέρος ενός ηλεκτρικού λεωφορείου. «Για να εξασφαλιστεί η προσβασιμότητα ανεξάρτητα από την αντίστοιχη μάρκα του οχήματος, οι σταθμοί φόρτισης εγκαθίστανται σε ξεχωριστούς χώρους από τα κέντρα τεχνικής εξυπηρέτησης της MAN όπου είναι δυνατόν – με ξεχωριστές εισόδους και εξόδους για την περιοχή φόρτισης. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, οι οδηγοί επωφελούνται επίσης από τις υπάρχουσες υποδομές, όπως εγκαταστάσεις υγιεινής και χώρους αναψυχής», έγραψαν οι δύο εταιρείες.

Μιλώντας για τα συστήματα φόρετισης CCS και MCS: Κατ’ αρχήν, το δίκτυο φόρτισης φορτηγών θα δημιουργηθεί με σημεία φόρτισης CCS των 400 kW. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, αυτό θα πρέπει να είναι αρκετό για την επαναφόρτιση ηλεκτρικής ενέργειας για εμβέλεια 300 χιλιομέτρων σε 45 λεπτά. «Σχεδιάζεται μεταγενέστερη μετατροπή των τοποθεσιών στο σύστημα φόρτισης MCS megawatt», είπαν οι εταίροι. Ωστόσο, δεν προσδιορίζεται χρονικό πλαίσιο για αυτό. Κατ’ αρχήν, 80 από τις 170 τοποθεσίες θα πρέπει να λειτουργούν μέχρι το τέλος του 2025. Η ημερομηνία στόχος έως την οποία θα είναι διαθέσιμες και οι 170 τοποθεσίες δεν έχει ακόμη καθοριστεί.

Η ανάπτυξη υποδομών φόρτισης συμβατής με επαγγελματικά οχήματα επιταχύνεται με τη νέα συνεργασία μεταξύ της MAN και της E.On. Μέσω της κοινοπραξίας Milence, η MAN – με τη μορφή της μητρικής της εταιρείας Traton – δραστηριοποιείται ήδη μαζί με την Daimler Truck και τον Όμιλο Volvo στον τομέα των φορτιστών φορτηγών υψηλής ταχύτητας. Ο στόχος εδώ είναι 1.700 σημεία φόρτισης. Το MAN eTruck, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία, θα συμπληρώσει σύντομα το χαρτοφυλάκιο της MAN με ένα ηλεκτρικό φορτηγό βαρέως τύπου για μεγάλες διαδρομές. Το όχημα θα πρέπει να επιτρέπει “ημερήσια αυτονομία” έως και 800 χιλιομέτρων, με την ήδη καθορισμένη στάση φόρτισης. Και το ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο MAN Lion’s City E πρόκειται να αναβαθμιστεί το επόμενο έτος – και να έχει μεγαλύτερη αυτονομία.

Οι πολιτικοί στόχοι για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες μεταφορές στη Γερμανία και την Ευρώπη είναι σαφείς: η γερμανική κυβέρνηση θέλει να μειώσει τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου από τις βαριές οδικές εμπορευματικές μεταφορές στη Γερμανία κατά 55% έως το 2030 και να είναι κλιματικά ουδέτερη έως το 2045. Η ΕΕ συμφώνησε πρόσφατα να μειώσει τις εκπομπές CO2 από βαρέα φορτηγά οχήματα κατά 65 τοις εκατό έως το 2035 και κατά 90 τοις εκατό έως το 2040 σε σύγκριση με το 2019.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra