Εδώ Ράδιο Ε: Ανθολογία κειμένων “Ο Ορθόδοξος Άσωτος Υιός εναντίον του Καθολικού φλώρου Βαλεντίνου”. Μια μεγάλη θρησκευτική και πολιτισμική διαμάχη.
Του Ανδρέα Ρουμελιώτη (το αγόρι του προηγούμενου αιώνα)
Τη δεκαετία του ’90 διοργάνωσα τα μεγαλύτερα πάρτι “Άσωτος Υιός εναντίον του ξενέρωτου Βαλεντίνου”.
Στη “μαϊμού” ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ μίλησαν Πατήρ Μεταλληνός, Τζίμης Πανούσης, Βασίλης Ραφαηλίδης, Κώστας Ζουράρις και… “αποδυτηριάκιας.”
Τα μεγαλύτερα ορθόδοξα πάρτυ σ όλη την Ελλάδα στα 1993.
Μια μεγάλη θρησκευτική και πολιτισμική διαμάχη.
Στη “μαϊμού” Ελευθεροτυπία μίλησαν οι: Πατήρ Μεταλληνός, Τζίμης Πανούσης, Βασίλης Ραφαηλίδης, Κώστας Ζουράρις και… “Αποδυτηριάκιας”.
Τα μεγαλύτερα ορθόδοξα πάρτυ σ όλη την Ελλάδα στα 1993.
Στις 14 Φεβρουαρίου του 1993 συνέπεσε η εορτή του Αγίου Βαλεντίνου, με την επιστροφή του Ασωτου Υιού, παραβολή της καθ’ ημάς Ορθοδοξίας.
Με μια καμπάνια ενάντια στους ξενόφερτους Βαλεντίνους, το Ράδιο «Ε», ο «ΜΥΛΟΣ» της Θεσσαλονίκης και δεκάδες «ομάδες πρωτοβουλίας για την αποκατάσταση του Ασωτου Υιού» σ’ όλη την χώρα, προκάλεσαν τη μεγαλύτερη ιδεολογική – θρησκευτική σύγκρουση μετά το σχίσμα.…
Με μεγάλα πάρτι (άρρωστη), συναυλίες, γλέντια και χορούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή γνωστών νεανικών συγκροτημάτων όπως οι «Τρύπες», αλλά και μαχόμενων ορθοδόξων καλλιτεχών όπως ο Τζίμης Πανούσης, ο Λουδοβίκος των Ανωγείων, ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος και κεντρική πολιτική ομιλία του Ευάγγελου Γιαννόπουλου, δόθηκε τότε ένα ισχυρό χαστουκάκι στον αγαπημένο των media Σαν Βαλεντάιν.
Εντυπο: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Ημ/νία: 11/02/1997
Κατηγορία: Εδώ Ράδιο“Ε”
Φεστιβάλ έρωτος, Ασώτου
Δεν γιορτάζουμε στις 14 αλλά στις 23, του Ασώτου
ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ
Ηταν ζωηρό από μικρό αυτό το παιδί. Κάπνιζε από 7 χρονώ. Στο σχολείο όλο κοπάνες. Ξελόγιαζε μια μια τις συμμαθήτριές του απέναντι στο δασάκι. Δεν τους υποσχόταν τίποτα κι όμως όλες τον γουστάρανε.
Οταν παράτησε τη σφεντόνα και τις ξόβεργες έπιασε τα ζάρια. Δεκάξι χρονώ έπαιζε μπαρμπούτι στο καφενείο.
Παράτησε το σχολείο, έμπλεξε στην πλατεία Βικτωρίας με κάτι ηλικιωμένες κυρίες, κυκλοφορούσε με Αρμάνι και πανάκριβο Ρόλεξ, δώρο της Μάγδας της παντρεμένης, άνοιγε τη μια μετά την άλλη τις σαμπάνιες και πέταγε δωδεκάδες καλάθια τα λουλούδια στην πίστα το σκυλάδικου.
Και τώρα τρέχει κάθε πρωί στου Συγγρού να καυτηριάσει τα κονδυλώματα.
Εμπλεξε το παιδί, απ’ το μαυράκι στην κόκα, «έσπρωχνε» πού και πού και κάνα λαθραίο «για να μπορούμε να κυκλοφορούμε στον ιππόδρομο», ήρθαν κάτι αναποδιές κι έμεινε ταπί και ψύχραιμος.
Κι ήρθε η μεγάλη ώρα της επιστροφής του Ασώτου.
Ο γέρος του τον συγχώρησε, «έλα γιε μου, το σπίτι είναι πάντα ανοιχτό για σένα» του είπε.
Η μητέρα του έβαλε το μόσχο το σιτευτό στο φούρνο με πατάτες. Στο σπίτι του Ασώτου έχουν γλέντι. Για ποιον Βαλεντίνο μου μιλάτε τώρα;
Οπως σας υποσχεθήκαμε, από σήμερα και κάθε μέρα θα σας ενημερώνουμε για τις ερωτικές εκδηλώσεις που οργανώνονται αυτή την εβδομάδα ενάντια στο φλώρο τον Βαλεντίνο και τα τσιράκια του ενόψει της επιστροφής του Ασώτου, την Κυριακή 23 Φλεβάρη.
*Αυτή την Παρασκευή 14 και Σάββατο 15 Φλεβάρη στο πρώην κλαριν ιτζίδικο του Θωμά Κόρου (παλιός σταθμός ΚΤΕΛ Ιωαννίνων) στην πλατεία Καραϊσκάκη, οδός Φαβιέρου 36, στο «ΣΚΑΡΟ», «φεστιβάλ έρωτος» κόντρα στον Βαλεντίνο (ή μάλλον Βαλεντίνα) οργανώνει η ομάδα του «Club decadence» με χορηγούς το Grand Marnie, τον «ΚΛΙΚ FM» και την αρωγή του Ράδιο «Ε».
Στο φεστιβάλ έρωτος παίζουν οι «Romani» απ’ την Ανδαλουσία σ’ ένα ειδικό πρόγραμμα που ετοιμάζουν ο Χοσέ Γκονζάλες, η χορεύτρια Μαριέλα Καρετέρο απ’ την Oυραγουάh, η Λίνα Γαβρά απ’ το Ντακάρ της Σενεγάλης και ο Δημήτρης Κουκουλιτάκης.
Την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου, Αυξεντίου οσίου και Μάρωνος, στις 10.30 μ.μ. στο club του «ΜΥΛΟΥ» οι επίσημοι καθηγητές Ζωρζ Πιλαλί και Δημήτρης Πουλικάκος θα παραδώσουν μουσική διάλεξη με θέμα: «Αγιος Βαλεντίνος, ο προστάτης του έρωτα ή το πιο ξενέρωτο πλάσμα του κόσμου;».
«Εμπαίζοντας τον Αγιο», ο «Μήτσος ο μεταφορέας» και ο «κροταλίας της ασφάλτου» μαζί με τη «Σούφρα Μπαντ» σε μια θεατρική παράσταση «εφ’ όλης της ύλης» με τίτλο: «Ο Γέρων και η Ζάλαζα» μέχρι τελικής πτώσεως.
Τη μονομαχία θα συνοδεύσουν οι: Οδυσσέας Γαλανάκης (κιθάρα), Αλέκος Αράπης (μπάσο), Πάνος Αϊδίνης (τύμπανα) και οι ηθοποιοί Μανώλης Μαυροματάκης και Ηλέκτρα Γεννατά.
Τηλεφωνήστε μου για να μας ενημερώσετε σχετικά με τα άσωτα πάρτι που ετοιμάζετε ή στείλτε μας fax στα 9028311-3 υπόψη κ. Ρουμελιώτη.
Εντυπο: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Ημ/νία: 12/02/1997
Κατηγορία: Εδώ Ράδιο “Ε”
Αν ο Ασωτος ήταν γκέι…
ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ
Βροχή τα τηλεφωνήματα χθες στο στούντιο του Ράδιο «Ε» από ορθόδοξους αναγνώστες μας σχετικά με το φιάσκο της εορτής του (ξεν-έρωτου Βαλεντίνο και με εύστοχες επισημάνσεις για τις εκσυγχρονισμένες εκδοχές της παραβολής του Ασώτου.
«Μη βγάζεις έτσι απροκάλυπτα το φαλλοκρατισμό σου» μου είπε μια φεμινίστρια-αναγνώστρια «αφού έχει βουίξει η πιάτσα ότι και ο Ασωτος και ο Βαλεντίνο είναι γκέι»!..
Δεν το ‘χω ακούσει, αλλά αν είναι γκέι ο Βαλεντίνο είναι κρυφαδερφή. Δεν μπόρεσε ν’ αντέξει την πίεση του κοινωνικού περιβάλλοντος και ν’ αποκαλύψει τη φύση του.
Οι γονείς του, για να μην ντροπιαστούν, τον πάντρεψαν με την κόρη γνωστής οικογενείας μ’ ένα εικονικό γάμο-μαϊμού, αφού το κορίτσι από μικρό προτιμούσε τις ώριμες γυναίκες.
Ετσι έριξαν στάχτη στα μάτια του κόσμου, έβαλαν πιπέρι στις κακές τις γλώσσες κι έτσι ο Βαλεντίνος μας με τη συναίνεση της κυρίας (που θα ‘λεγε κι ο Τράγκας) «ψωνίζεται» στα μουλωχτά με φορτηγατζήδες και φαντάρια.
Στην Κουμουνδούρου είναι, μιλάμε, κραγμένη, ενώ στην Πολιτεία άξιος σύζυγος και άψογος οικογενειάρχης.
Αντιθέτως ο Ασωτος, από την ημέρα που συνειδητοποίησε τις ερωτικές του προτιμήσεις, δεν δίστασε ούτε στιγμή, τα ‘φτιαξε με τον Σωτηράκη το γιο του χασάπη και κυκλοφορούσαν στη γειτονιά χέρι χέρι.
Η μάνα του πικράθηκε, ο γέρος του παρά λίγο να πάθει έμφραγμα κι έφυγε από το σπίτι για να ζήσει με το αμόρε του.
Τώρα που ο Ασωτος επιστρέφει και οι γονείς του έχουν αποδεχτεί πια τις επιλογές του, κανείς στη γειτονιά δεν τολμάει να πει κουβέντα, όλοι τον σέβονται, γιατί δεν δίνει δικαιώματα και διακρίνεται για την ομοφυλοφιλική του υπερηφάνεια.
Να δούμε όμως πώς περιγράφει μια μέρα του Ασώτου και του Βαλεντίνου, 14 Φεβρουαρίου, το περιοδικό του «ΜΥΛΟΥ» της Θεσσαλονίκης:
Βαλεντίνος
1) Ξυπνάει το πρωί, μέσα στη ροζ χαρά για την όμορφη μέρα, και πίνει ένα χυμό για να ‘ναι ντούρος.
2) Τηλεφωνεί αμέσως στην καλή του για χρόνια πολλά.
3) Ντύνεται κούκλος.
4) Φεύγει από το σπίτι του σιγοσφυρίζοντας το last Christmas Ι gave you my heart (του ‘χει κολλήσει από τα Χριστούγεννα).
5) Σκέφτεται το βράδυ που θα δει την καλή του.
6) Αγοράζει αρκουδάκι για δώρο.
7) Πηγαίνοντας στη δουλειά σκαλίζει καρδούλες σε δέντρο, ευτυχισμένος.
8) Στεναχωριέται που δουλεύει σήμερα αντί να πάει καμιά εκδρομούλα.
9) Διαβάζει τα ζώδια κρυφά κάτω από το γραφείο.
10) Δεν αντέχει να περιμένει το βράδυ κι έτσι, μόλις σχολάσει, πηγαίνει με την καλή του για φαγητό.
11) Πηγαίνει για καμιά ώρα στο σπίτι να φρεσκαριστεί για να βγούνε πάλι.
12) Πηγαίνει στο ραντεβού με λουλούδια και την πέφτουν για προκαταρκτικό καφέ.
13) Κοιτάζονται σιωπηλοί χαμογελώντας.
14) Παραγγέλνουν κι ένα Martini Sprite για να μην τραβιούνται σ’ άλλο μαγαζί.
15) Αρχίζουν να συζητούν έντονα.
16) Τον βρίζει γιατί το πρωί είχε κλείσει το κινητό του τηλέφωνο.
17) Του αστράφτει σκαμπίλι, σηκώνεται και την κάνει. Ακολουθεί αυτός και την κυνηγάει φορώντας το παλτό του.
18) Την πιάνει, υπόσχεται ότι δεν θα ξανακλείσει ποτέ πια το κινητό και φιλιούνται για 23′ στη μέση του δρόμου (με γλώσσα).
19) Φιλιούνται για 42′, 70 μέτρα πιο πέρα, και μετά κάνουν βόλτα στην κλειστή αγορά.
20) Λιώμα από το περπάτημα, καληνυχτίζονται και παίρνουν το τελευταίο λεωφορείο για σπίτι.
21) Τηλεφωνιούνται για καληνύχτα και όνειρα γλυκά.
22) «Αύριο να ‘ρθεις να φάμε με τη μαμά».
Ασωτος
1) Ξυπνάει μ’ ένα κεφάλι 74 Kg και μασάει μια ασπιρίνη για να συνέρθει.
2) Τηλεφωνεί στο 141 και προσπαθεί να θυμηθεί σε ποιο σημείο της πόλης έχει ξενοκοιμηθεί.
3) Μαζεύει τα υπάρχοντά του από διάφορα σημεία του δωματίου.
4) Φεύγει από το ξένο σπίτι μουρμουρίζοντας το «when you wake, you ‘re still in a dream» των My Bloody Valentine.
5) Σκέφτεται το προηγούμενο βράδυ και τις βρωμιές που έκανε.
6) Αγοράζει προφυλακτικά.
7) Πηγαίνοντας σπίτι του σκαλίζει τη μύτη του αφηρημένος.
8) Χαίρεται που δεν δουλεύει σήμερα και σκέφτεται να πάει καμιά εκδρομούλα.
9) Χαζεύει εφημερίδες και τσόντες σ’ ένα περίπτερο.
10) Την έχει αράξει και μισοκοιμάται μιλώντας στο τηλέφωνο.
11) Μιλάει ακόμα στο τηλέφωνο.
12) Βάζει ένα δισκάκι «Girls againts boys» και μιλάει στο τηλέφωνο.
13) Κοιτάζεται στον καθρέφτη και ξυρίζεται.
14) Κάνει ομοιοπαθητική για το στομάχι με μια τεκίλα.
15) Τραγουδάει δυνατά.
16) Βρίζει γιατί ξέχασε να φορτίσει τη μπαταρία από το κινητό του.
17) Φεύγει σφεντόνα να προλάβει τα μαγαζιά ν’ αγοράσει άλλη.
18) Βρίσκει μια φίλη του, τυχαία, στο δρόμο και τραβιούνται για κάνα ποτό. Δεν γαμιέται και η μπαταρία…
19) Λένε βρώμικες ιστορίες και κάνουν μια βόλτα από κάνα-δυο μαγαζιά ακόμη.
20) Λιώμα από τα σφηνάκια αγκαλιάζονται και παίρνουν το τελευταίο τρένο για Αθήνα.
21) Το κάνουν στο άδειο κουπέ.
22) «Μεθαύριο πρέπει να περάσω από το πατρικό μου. Θα έχουν “μόσχο κοκκινιστό!”».
Και όπως πολύ ορθά μάς γράφει ο ειδικός επί του θέματος κ. Νίκος Θ. Γόγαλης, δερματολόγος-αφροδισιολόγος, από την Αρτα:
«Αγαπητή ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Επ’ ευκαιρία του άρθρου σου στο Ράδιο «Ε» σχετικά με τον “καβουρογαμόσαυρο” σού γράφω μερικές σκέψεις μου. Η δημοσίευσή τους στην κρίση σου.
…Και βέβαια πρέπει να αναχθεί σε εθνικό ζήτημα η προστασία του καβουρογαμόσαυρου και οι λόγοι είναι πολλοί. Κατ’ αρχάς, διότι είναι ο μοναδικός κάτοικος των ακριτικών μας βραχονησίδων και η συνείδησή του είναι ελληνικότατη.
Και “ανάποδα” βαδίζει και επιδίδεται στο εθνικό μας σπορ, για το οποίο άλλωστε φημιζόμαστε. Επιπλέον δεν κάνει και αντίσταση, γιατί έχω βάσιμες υποψίες ότι οι σαύρες έρχονται κολυμπώντας από τα παράλια της γειτονικής “φίλης” χώρας.
Αναμφισβήτητα λοιπόν χρήζει υποστήριξης.
Βλέπετε η φύση πάντα μας μαθαίνει.
Ναι, ο Ασωτος και ο καβουρογαμόσαυρος είναι το ίδιο πρόσωπο.
Εντυπο: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Ημ/νία: 14/02/2000
Σελ.: 46,47
Κατηγορία: Εδώ Ράδιο «Ε»
Ax! Βαλεντίνα…
ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ
Δεν είναι ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος που ξεκίνησε πρώτος την καμπάνια ενάντια στον ξενόφερτο και ξενέρωτο Αγιο Βαλεντίνο, αντιπροτείνοντας την ορθόδοξη εορτή του συζυγικού ζευγαριού Πρίσκιλλας και Ακύλα, συνεργατών του Αποστόλου Παύλου στην Κόρινθο. Το Ράδιο «Ε» κι άλλες δυνάμεις της μαχόμενης (αν)ορθοδοξίας μας, δίνουν σκληρές μάχες εδώ και μια δεκαετία ενάντια στον Βαλεντίνο (ή Βαλεντίνα η Αρχόντισσα σε όσους γνωρίζουν τα της Συγγρού).
Ο Βαλεντίνος, γνωστή κρυφαδελφή, για να μην στεναχωρήσει τους γονείς του, βγαίνει για κάλυψη, σήμερα, χεράκι χεράκι στον Εθνικό Κήπο με την εξώλης και προώλης αρραβωνιαστικιά του και ταΐζουν τα (απειλούμενα από έμφραγμα λόγω χοληστερίνης) τετράπαχα περιστεράκια της Βουλής. Είναι όλο δωράκια, σαλιαρίσματα και σιρόπια, αλλά «λάδι πολύ και τηγανίτες τίποτα». Η καλή του (γνωστό ξέκωλο) κιαλάρει ξαναμμένη τον μπήχτη τσολιά της Βουλής και της τρέχουν τα σάλια…
Στις 14 Φεβρουαρίου του 1993 συνέπεσε η εορτή του Αγίου Βαλεντίνου, με την επιστροφή του Ασωτου Υιού, παραβολή της καθ’ ημάς Ορθοδοξίας.
Με μια καμπάνια ενάντια στους ξενόφερτους Βαλεντίνους, το Ράδιο «Ε», ο «ΜΥΛΟΣ» της Θεσσαλονίκης και δεκάδες «ομάδες πρωτοβουλίας για την αποκατάσταση του Ασωτου Υιού» σ’ όλη την χώρα, προκάλεσαν τη μεγαλύτερη ιδεολογική – θρησκευτική σύγκρουση μετά το σχίσμα.
Με μεγάλα πάρτι (άρρωστη), συναυλίες, γλέντια και χορούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή γνωστών νεανικών συγκροτημάτων όπως οι «Τρύπες», αλλά και μαχόμενων ορθοδόξων καλλιτεχών όπως ο Τζίμης Πανούσης, ο Λουδοβίκος των Ανωγείων, ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος και κεντρική πολιτική ομιλία του Ευάγγελου Γιαννόπουλου, δόθηκε τότε ένα ισχυρό χαστουκάκι στον αγαπημένο των media Σαν Βαλεντάιν.
Αντιγράφω από τη μαϊμού – «Ελευθεροτυπία» που κυκλοφόρησε στις 14/2/1993 σε δεκάδες χιλιάδες αντίτυπα με τίτλο: «Ο ΑΣΩΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ – τα ‘παιξε ο ξενέρωτος Βαλεντίνο: ο γνωστός τοις πάσι Ασωτος Υιός αφού κυλίστηκε χρόνια πολλά στο βούρκο της αμαρτίας, επιστρέφει σχεδόν μετανοημένος στο πατρικό του το σπιτάκι.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες ο πατέρας του πρόκειται να τον συγχωρέσει ενώ η μαμά του ετοιμάζεται να σφάξει το μόσχο το σιτευτό, παρ’ όλες τις διαμαρτυρίες των ζωόφιλων.
Η αρχικομπλεξάρα ο αδελφός του, ο Βαλεντίνο, προσπαθεί να πείσει τον μπαμπά να μη δεχτεί στο σπίτι τον Ασωτο γιατί φοβάται μην του φάει τα κτήματα. Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν επίσης πως η Βανέσα, η θετή αδελφή του Ασώτου, μόλις έμαθε για την επιστροφή του αισθάνθηκε μια γλυκιά υγρασία να την πλημμυρίζει»…
Μα, διότι η ελάχιστη υποχρέωσή μας είναι να πυρπολούμαστε εραστοί και ερώντες κατά τις 400 μέρες από τις 365 που έχει ο χρόνος! Αν θες γένου όλος ως πυρ!
(…) Οίμοι!… ότι νυξ μοι υπάρχει, οίστρος ακολασίας, ζοφώδης τε και ασέληνος έρως της αμαρτίας!!! Ο καθένας μας μια αμετανοήτως μετανοούσα Κασσιανή (…) Αλλο Βαλεντίνος, άλλο καψούρης…».
– Αποδυτηριάκιας: Αδελφή ήταν ο Αγιος Βαλεντίνος (…) Ζευγάρι ήταν τα παιδιά. Γραμμένα είναι αυτά στη μυστική βιβλιοθήκη του Βατικανού. Δύο ιερωμένοι ήταν οι Βαλεντίνοι, αλλά για λόγους σκοπιμότητας τους σιδέρωσαν στην επίσημη ιστορία ως έναν -τον άλλον, το έτερον ήμισυ του Βαλεντίνου, τον έθαψε το παπαδαριό».
Από τις δηλώσεις επωνύμων ορθοδόξων στη μαϊμού – «Ελευθεροτυπία» που κυκλοφόρησε στις 14/2/1993 αντιγράφω:
Πατήρ Γεώργιος Μεταλλινός: «Ο εισαγόμενος μύθος του “Αγίου Βαλεντίνου” επιβεβαιώνει την πνευματική και πολιτιστική μας υποδούλωση στη φραγκιά, ως την “καθολική μητρόπολη” (…). Ο “Ασωτος Υιός” όμως του Ευαγγελίου είναι η πιο επιτυχημένη απομύθευση του ανθρώπου, όλων μας δηλάδη, που χάσαμε την καθαρότητα και την ακεραιότητά μας. Ο εκούσια ή ακούσια εκδυτικισμένος, γιορτάζει το εμπορευματοποιημένο συναίσθημα, οι ορθόδοξοι όμως πανηγυρίζουμε για τον “Ασωτο” (…) χωρίς “αντισώματα” θα καταλήξουμε φραγκο-Βαλεντίνοι».
Τζίμης Πανούσης: «(…) Η Ορθοδοξία είναι σαν το «θρύλο» (κόκκινη), διαθέτει ταλέντα όπως ο αριστερός εξτρέμ Ασωτος Υιός, αλλά δεν έχει ομάδα, σε αντίθεση με τους καθολικούς πεταχτούληδες Βαλεντίνους που εκτός των άλλων έχουν και τη διαιτησία στην κωλότσεπη. Στο κυριακάτικο ντέρμπι στις 14 Φλεβάρη ο Αγιος Βαλεντίνος θα δώσει μια ακόμη σφαλιάρα στον άσωτο ορθόδοξο γιατί έχει φροντίσει από πριν να συμμαχήσει με όλους τους Ιούδες των Mass Media από τα μπουτάκια της Κορομηλά μέχρι τα πεντοχίλιαρα του Μικρούτσικου» (…)
Βασίλης Ραφαηλίδης: «Εγώ έναν Βαλεντίνο αναγνωρίζω, τον Ροδόφλο. Που εκτός από κινηματογραφικός άγιος, που λατρεύεται ακόμα και σήμερα από χιλιάδες επιρρεπείς στον πλατωνικό έρωτα γεροντοκόρες, ήταν και ένας Ασωτος Υιός μεγάλης κλάσεως (…) Δεν καταλαβαίνω πώς θα ήταν δυνατό να υποκαταστήσει την Αφροδίτη, κάποιος, που για ν’ αγιάσει ασφαλώς δεν κόλλησε ποτέ αφροδίσιο νόσημα (…) Ο Αγιος Βαλεντίνος είναι προστάτης των μικρών παρθένων που ικανοποιούνται με τον κρίνο, που κύριος οίδε ποια διαστροφή τις κάνει να τον βλέπουν σαν πέος. (…)
Κώστας Ζουράρις: «Για ποιο λόγο στην ορθόδοξη παράδοσή μας δεν είχαμε ποτέ τούτη την ξενέρωτη και ανέραστη “ημέρα των ερωτευμένων” ;