Είσαι καλοπληρωτής; Δεν σε θέλουμε
Θυμίζει κάτι ο τίτλος αυτός στην ηγεσία της Πειραιώς;
Δεκατρείς μέρες πέρασαν από την αποκάλυψη μας αυτή. Και κανείς δεν ευαισθητοποιήθηκε από την τράπεζα για να ασχοληθεί με το θέμα. Κανείς από αυτούς που έπρεπε. Πώς να ερμηνεύσει ο δημοσιογράφος την απάθεια αυτή; Δεν θα το κάνω. Δικό τους πρόβλημα.
Για αυτό για το οποίο μπορεί με βεβαιότητα η “Μαύρη Λίστα” να μιλήσει σήμερα είναι τούτο. Η προηγούμενη διοίκηση της Πειραιώς μετέτρεψε τον βραχυπρόθεσμο δανεισμό μια εισηγμένης εταιρείας, ύψους 1,5 εκατ. ευρώ, σε δεκαετή με ευνοϊκότερο του αρχικού επιτόκιο. Η ρύθμιση βοήθησε την επιχείρηση στην ανακούφιση της ρευστότητας της. Στην συνέχεια η επιχείρηση κατόρθωσε βασιζόμενη στην νέα στρατηγική της να ανακάμψει εντυπωσιακά και επειδή οι άνθρωποι της δεν ήταν επαγγελματίες κακοπληρωτές εξόφλησαν σε τρία χρόνια το δάνειο της εταιρείας.
Αντί, όμως, η τράπεζα να τους επιβραβεύσει για την συμπεριφορά τους, η Πειραιώς τιμώρησε την εισηγμένη. Πώς; Κόβοντας την γραμμή πίστωσης. Τερματίζοντας την συνεργασία τους. Διώχνοντας έναν πελάτη με καταθέσεις 200 χιλιάδων ευρώ.
Πώς τα εξηγεί όλα αυτά ο κ. Στουρνάρας;