Elbisco: Πως η έλλειψη τουρισμού επέδρασε στις πωλήσεις της
Με οριακή αύξηση στον τζίρο της κινήθηκε η Elbiscoτο πρώτο εξάμηνο του 2020, σε ποσοστό 1,7%, ενώ βελτίωσε και τις ζημίες της κατά 19,8%, στα 2,74 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις από την εταιρία, μπορεί η πανδημία του Covid-19 να επηρέασε την καταναλωτική συμπεριφορά των νοικοκυριών και ο φόβος του lockdown να τα έστρεψε στην αγορά μεγάλων ποσοτήτων βασικών καταναλωτικών αγαθών όπως αυτά που παράγει και εμπορεύεται η εταιρεία, από την άλλη όμως η μείωση του τουρισμού υπολογίζεται πως είχε σημαντική επίπτωση στις πωλήσεις της Εlibsco στους τουριστικούς προορισμούς.
Παρολα αυτά, κύκλοι του ομίλου επισημαίνουν ότι η εταιρία συνολικά θα κινηθεί ανοδικά, τόσο στο πλαίσιο του κύκλου εργασιών όσο και στην κερδοφορία της σε σχέση με το 2019.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η στρατηγική της Elbisco στοχεύει σε ανάπτυξη και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, όπου έχει ήδη παρουσία σε περισσότερες από 20 αγορές, με πωλήσεις που εκπροσωπούν το 14% του συνόλου του κύκλου εργασιών στις κατηγορίες μπισκότων, αλμυρών κράκερ και φρυγανιάς.
Όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση, η νέα γραμμή παραγωγής της φρυγανιάς στη Χαλκίδα αυξάνει συνεχώς την παραγωγικότητά της και δίνει μεγάλους όγκους με μειωμένο κόστος, ενώ τα μερίδια της Elbisco αυξάνουν μαζί και με όλη την αγορά, την οποία οδηγεί σε ανάπτυξη.
Μ.ΜΠ.