«Ελλα-δικά µας»: Αναγνωρισιμότητα… μηδέν
Πώς βλέπουν το «Ελλα-δικά µας» και τη διαφήμισή του, τα ίδια τα μέλη του;
«Τα πράγµατα πάνε καλά, γιατί είναι µια δυνατή οµάδα που µεγαλώνει συνεχώς. Και νοµίζω ότι ήταν αυτό που έλειπε για τις µεσαίου µεγέθους επιχειρήσεις που αποκτούν µια φωνή» λένε για την πρωτοβουλία οι επικεφαλής της Αττική-Πίττας, Αλεξάνδρα Πίττα-Χαζάπη και Γεώργιος Πίττας.
Όσον αφορά όµως στο awareness του σήµατος «Ελλα-δικά µας», οι καταναλωτές γενικά δεν το αναγνωρίζουν. «Δεν έχει διαφηµιστεί, θέλει ακόµα προσπάθεια», ανέφερε ο κ. Πίττας, προσθέτοντας πως η Αττική-Πίττας δεν έχει τοποθετήσει το σήµα «Ελλα-δικά µας» στα προϊόντα της, «γιατί περιµένουµε να µπει το σήµα του υπουργείου, και όταν έγινε η πρόταση αυτή, εµείς το κουβεντιάσαµε και είπαµε να µπει το σήµα του υπουργείου, που εγγυάται τη γνησιότητα των προϊόντων».
Εν αναμονή εξελίξεων, λοιπόν, σε μια πολύ κρίσιμη περίοδο για τα τρόφιμα, σε όλη την Ευρώπη.