ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Και τώρα… τρέχουμε
Τώρα, ή μάλλον με το τέλος της διαδικασίας της Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου, ξεκινούν τα δύσκολα για την εισηγμένη, καθώς επί της ουσίας μέσω αυτής της ενέργειας θα πρέπει να αποδείξει ότι είναι σε θέση να προχωρήσει σε αυτά τα βήματα που θα την ξαναφέρουν σε αναπτυξιακή πορεία.
Αυτό που οι τωρινοί της επικεφαλής ευαγγελίζονται ήδη από τους προηγούμενους μήνες και μένει από το φθινόπωρο και μετά να το κάνουν πράξη.
Τα νούμερα είναι αποκαλυπτικά για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή η εταιρία: Είναι χαρακτηριστικό ότι στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2021 το ανεκτέλεστο υπόλοιπο στην ελληνική αγορά μετά βίας ξεπερνούσε τα 500 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα, επί συνολικού ανεκτέλεστου 1,52 δισ. ευρώ, το 1 δισ. ευρώ αφορούσε έργα εκτός Ελλάδας, κυρίως στην αγορά της Ρουμανίας.
Υπενθυμίζεται, εξάλλου, ότι σύμφωνα με τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Θύμιο Μπουλούτα, η επόμενη ημέρα της εταιρίας στηρίζεται σε τρεις βασικούς επιχειρησιακούς στόχους: Αυτοί είναι η αλλαγή της εικόνας του ισολογισμού, μέσω της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου που αναμένεται να πάρει την έγκριση των αρμόδιων χρηματιστηριακών αρχών μέσα στον Ιούνιο και να ολοκληρωθεί τον Ιούλιο, η επανεκκίνηση του κλάδου των κατασκευών και ταυτόχρονα η αναδιάρθρωση – αξιοποίηση του στελεχιακού του δυναμικού, ενώ βασικός στόχος για το προσεχές χρονικό διάστημα είναι και η εξοικονόμηση κόστους κεφαλαίου κατά 1%.
Σύμφωνα με όσα επίσης έγιναν γνωστά από τον ίδιο τον διευθύνοντα σύμβουλο, λίγες ημέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, η εταιρία το προηγούμενο τρίμηνο προχώρησε στην υπογραφή συμβάσεων συνολικού ύψους 165 εκατ. ευρώ, που αφορούν έργα όπως φυσικού αερίου στην Ξάνθη, τη συντήρηση της Ψυτάλλειας και την Εγνατία Οδό.
Την ίδια στιγμή, κατά τον κ. Μπουλούτα, υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από τον όμιλο για έργα σε γειτονικές χώρες όπως πχ η Ρουμανία.