fbpx

Ελλειψη ταλέντων στη βιομηχανία marketing 

Μόλις 1 στους 10 CMOs θεωρεί ότι ολοκλήρωσε τον ψηφιακό μετασχηματισμό

0

Μόλις το 11% των CMOs παγκοσμίως πιστεύει με βεβαιότητα ότι έχει ολοκληρώσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του, σύμφωνα με τη νέα έρευνα των Media Sense και ISBA, Media 2025.

Σύμφωνα με τη Media Sense, παρατηρείται επίσης μια «αξιοσημείωτη ωρίμανση» του industry, με τα brands να εστιάζουν στην απλοποίηση και την ενοποίηση. Πάρα πολλές εταιρείες μένουν πίσω εξαιτίας εσωτερικών silos, ασύμβατων τεχνολογιών, ανεπαρκών data και έλλειψης ταλέντων.

Σύμφωνα με την ίδια μελέτη, το 82% των brands, είτε σχεδιάζει είτε βρίσκεται εν μέσω μετασχηματισμού του εσωτερικού μοντέλου διαχείρισης media, ενώ το 76% είτε σχεδιάζει είτε έχει ήδη ξεκινήσει τον μετασχηματισμό του εξωτερικού agency μοντέλου του.

Επιπλέον, περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες δήλωσαν ότι αναμένουν περισσότερες λειτουργίες να μεταφερθούν in-house, με το 56% να θεωρεί ότι η έλλειψη δεξιοτήτων αποτελεί τροχοπέδη για το industry. Το αντίστοιχο ποσοστό ήταν στο 27% το 2015, αναδεικνύοντας τον σχετικό προβληματισμό για τη βιομηχανία.

Παράλληλα, το 42% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι «ποτέ δεν θα επιτευχθεί» μια καλύτερη ισορροπία μεταξύ brand και performance marketing, ενώ καταγράφεται μια στροφή προς τη βιωσιμότητα και τη μέτρηση του περιβαλλοντικού αντίκτυπου των media, με το 46% να σχεδιάζει σχετικές πρωτοβουλίες.

Πηγή: Campaign

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra