Ελλειψη ταλέντων στη βιομηχανία marketing
Μόλις 1 στους 10 CMOs θεωρεί ότι ολοκλήρωσε τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Μόλις το 11% των CMOs παγκοσμίως πιστεύει με βεβαιότητα ότι έχει ολοκληρώσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του, σύμφωνα με τη νέα έρευνα των Media Sense και ISBA, Media 2025.
Σύμφωνα με τη Media Sense, παρατηρείται επίσης μια «αξιοσημείωτη ωρίμανση» του industry, με τα brands να εστιάζουν στην απλοποίηση και την ενοποίηση. Πάρα πολλές εταιρείες μένουν πίσω εξαιτίας εσωτερικών silos, ασύμβατων τεχνολογιών, ανεπαρκών data και έλλειψης ταλέντων.
Σύμφωνα με την ίδια μελέτη, το 82% των brands, είτε σχεδιάζει είτε βρίσκεται εν μέσω μετασχηματισμού του εσωτερικού μοντέλου διαχείρισης media, ενώ το 76% είτε σχεδιάζει είτε έχει ήδη ξεκινήσει τον μετασχηματισμό του εξωτερικού agency μοντέλου του.
Επιπλέον, περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες δήλωσαν ότι αναμένουν περισσότερες λειτουργίες να μεταφερθούν in-house, με το 56% να θεωρεί ότι η έλλειψη δεξιοτήτων αποτελεί τροχοπέδη για το industry. Το αντίστοιχο ποσοστό ήταν στο 27% το 2015, αναδεικνύοντας τον σχετικό προβληματισμό για τη βιομηχανία.
Παράλληλα, το 42% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι «ποτέ δεν θα επιτευχθεί» μια καλύτερη ισορροπία μεταξύ brand και performance marketing, ενώ καταγράφεται μια στροφή προς τη βιωσιμότητα και τη μέτρηση του περιβαλλοντικού αντίκτυπου των media, με το 46% να σχεδιάζει σχετικές πρωτοβουλίες.
Πηγή: Campaign