fbpx

Έλληνες εφοπλιστές: 230 παραγγελίες για ναυπηγήσεις το 2024

Το 2024 αποδείχθηκε μια χρονιά με έντονη δραστηριότητα στο κομμάτι των ναυπηγήσεων, με τους Έλληνες εφοπλιστές να έχουν συνολικά προχωρήσει από τις αρχές του έτους, σε 230 παραγγελίες ναυπήγησης νέων πλοίων. Από τις παραγγελίες αυτές, οι 127 αφορούν δεξαμενόπλοια, 38 φορτηγά, 30 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, 27 LPG και 8 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. 

Σύμφωνα με την έρευνα της Xclusiv Shipbrokers, τα πλοία χύδην φορτίου με μεταφορική ικανότητα (DWT) ανέρχεται στο 10,2%, του συνολικού βιβλίου παραγγελιών ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν στο 8,8%. Το 37% του συνολικού βιβλίου παραγγελιών πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (8 x VLOC, 36 x Newcastlemax, 13 x Capesize, 34 x P-Panamax, 123 x Kamsarmax, 198 x Ultramax, 3 x Supramax , 75 x Handysize, 11 x Small Bulkers).

Το 14,7% των πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου που παραγγέλθηκαν το 2024 είναι προγραμματισμένο να παραδοθεί το 2028 ή αργότερα. Οι Έλληνες έχουν τοποθετήσει 38 παραγγελίες εντός του τρέχοντος έτους μέχρι στιγμής (4 x Capesize, 19 x Kamsarmax, 12 x Ultramax και 3 x Handysize).

Τα δεξαμενόπλοια

Οι παραγγελίες σε δεξαμενόπλοια αναλογικά στο βιβλίο παραγγελιών προς τον στόλο σε όρους DWT βρίσκεται στο 13,8%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν στο 7%. Το 52,6% του συνολικού βιβλίου παραγγελιών δεξαμενόπλοιων έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (61 x VlCC, 44 x Suezmax, 99 Aframax/LR2, 36 x Panamax/LR1, 156 x MR2, 41 x MR1, 155 x Small Tankers (>= 10.000 DWT)). Το 12,6% των δεξαμενόπλοιων που παραγγέλθηκαν το 2024 είναι προγραμματισμένο να παραδοθεί το 2028 ή αργότερα. Οι Έλληνες έχουν τοποθετήσει 127 παραγγελίες εντός του τρέχοντος έτους μέχρι στιγμής (9 x VlCC, 26 x Suezmax, 19 Aframax/LR2, 22 x Panamax/LR1, 26 x MR2, 18 x MR1, 7 x Small Tankers).

Τα Κοντέινερ

Το TEU βρίσκεται στο 27,1%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν στο 24,3%. Το 48% του βιβλίου παραγγελιών εμπορευματοκιβωτίων έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (130 x ULCV, 66 x VlCV, 87 Neo-Panamax, 13 x Panamax, 29 x Handy, 50 x Feeder). Το 49,6% των εμπορευματοκιβωτίων που παραγγέλθηκαν το 2024 έχουν προγραμματιστεί για παράδοση το 2028 ή αργότερα. Οι Έλληνες έχουν κάνει μέχρι στιγμής 30 παραγγελίες εντός του τρέχοντος έτους (20 x Neo-Panamax, 4 x Panamax, 2 x Handy, 4 x Feeder).

LNG

Η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο σε όρους CBM βρίσκεται στο 49,9%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 50%. Το 26% του βιβλίου παραγγελιών LNG έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (3 x LNG 0-15k cbm, 12 x LNG 16k-100k cbm, 53 x LNG 141k-200k cbm, 24 x 201k+ cbm). Το 56% του LNG που παραγγέλθηκε το 2024 έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί το 2028 ή και αργότερα. Οι Έλληνες έχουν κάνει 8 παραγγελίες εντός του τρέχοντος έτους μέχρι στιγμής (8 x LNG μεταφορικής ικανότητας  141.000-200.000 κυβικά μέτρα).

Υγραέριο

Η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο σε όρους CBM ανέρχεται στο 39,3%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 26%. Το 48% του βιβλίου παραγγελιών υγραερίου έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (75 x VLGC, 6 x LGC, 34 x MGC, 10 x Handy LPG, 18 x Small LPG). Το 17,4% του LPG που παραγγέλθηκε το 2024 έχει προγραμματιστεί για παράδοση το 2028 ή αργότερα. Οι Έλληνες έχουν κάνει 27 παραγγελίες εντός του 2024 (11 x VLGC, 9 x MGC, 2 x Handy LPG, 5 x Small LPG).

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra