Ελληνικές τράπεζες – Στοχευμένες κινήσεις για τμήματα πληθυσμού
Ένα νέο τρόπο marketing βρίσκουν οι ελληνικές τράπεζες για να αυξήσουν και να διατηρήσουν την πελατεία τους.
Προσεγγίζουν συγκεκριμένα τμήματα πληθυσμού (δημοσίους υπαλλήλους, ενστόλους, εκπαιδευτικό προσωπικό, ιατρικό και παραιατρικό προσωπικό) προσφέροντας συγκεκριμένα προιόντα με καλύτερους όρους. Πάντως όλοι οι εργαζόμενοι έχουν άμεση σχέση με το Δημόσιο.
Ε βέβαια , οι άλλοι (ιδιωτικού τομέα) είναι υποζύγια.