ΕΛΤΑ: Η επόμενη ημέρα του ομίλου – Η ψηφιακή εποχή και οι συναλλαγές των 3,5 δισ. ευρώ
Σε διαδικασία ήπιας μετάλλαξης προκειμένου να «παντρέψουν» την παραδοσιακή οικονομία την οποία υπηρετεί αλλά και να μη μείνουν πίσω στην πρόοδο της τεχνολογίας βρίσκονται τα Ελληνικά Ταχυδρομεία.
Η εταιρία εξακολουθεί να δραστηριοποιείται σε ένα τομέα της παραδοσιακής οικονομίας, που εξαιτίας της τεχνολογικής εξέλιξης βρίσκεται σε σταθερά φθίνουσα πορεία σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο, συνδυάζοντας όμως ό,τι καινούριο επιτάσσει η εποχή.
Στο πλαίσιο αυτό, βασικές προτεραιότητες για τη διοίκησή της αποτελούν η αποκατάσταση της φήμης και της αξιοπιστίας της εταιρίας με την επίλυση του θέματος της πληρωμής των λογαριασμών της ΔΕΗ, η αναδιοργάνωση και η αναδιάρθρωσή της, καθώς και η είσπραξη οφειλών, κυρίως από την παροχή της καθολικής υπηρεσίας.
Εξάλλου, ακόμα και σήμερα, η αξιοπιστία και η εμπιστοσύνη που απολαμβάνει ο Όμιλος των ΕΛΤΑ βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα και αποτελούν τις βάσεις στις οποίες θα οικοδομηθεί η περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρίας.
Σε αριθμούς
Είναι χαρακτηριστικό ότι το μεγαλύτερο ποσοστό συναλλαγών και πληρωμών στην Ελλάδα, παράλληλα με τις τράπεζες, πραγματοποιούνται μέσω των ΕΛΤΑ: Πιο συγκεκριμένα, μέσω του Ομίλου γίνονται στην παρούσα φάση πληρωμές όπως λογαριασμοί, αντικαταβολές, πληρωμές συντάξεων που αγγίζουν τα 3,5 δισ. ευρώ, ενώ διακινούνται 1 εκατ. αντικείμενα ημερησίως.
Παράλληλα, η εταιρία έχει επενδύσει και στην ψηφιακή της εποχή, κάνοντας ακόμα πιο χρηστική και διαδραστική την ιστοσελίδα της, την οποία χρησιμοποιούν περίπου 4 εκατ. άνθρωποι κάθε μήνα.
Εξάλλου, τα ΕΛΤΑ διαθέτουν δίκτυο 1.400 σημείων πανελλαδικά, ενώ σε 180 σημεία από αυτά δεν υπάρχει παρουσία τραπεζικού καταστήματος.
Πρόοδος
Η βελτίωση των τεχνολογικών υποδομών των ΕΛΤΑ βασίζεται στην ενίσχυση της παρουσίας της εταιρίας στις υπηρεσίες δεμάτων που υποστηρίζονται από τη σημαντική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, την ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων και την εξέλιξη του ηλεκτρονικού marketplace που θα προβάλλει και θα πουλά τα προϊόντα παραγωγών.
Εξάλλου, μέσω του Ομίλου θα γίνεται η ηλεκτρονική διανομή εντύπων και λογαριασμών, η προώθηση και διάθεση σε όλο το δίκτυο ασφαλιστικών και τραπεζικών προϊόντων, καθώς και η παροχή υπηρεσιών shop in shop στο δίκτυο των καταστημάτων της εταιρείας σε τρίτους.