fbpx

Έναρξη δρομολογίων του ηλεκτρικού E-Kat στη Βόρεια Θάλασσα

Η ναυτιλιακή εταιρεία Norden-Frisia παρέδωσε το πρώτο της ηλεκτρικό πλοίο στο Norddeich, όπου θα εκτελεί δρομολόγια μεταξύ της παραλιακής πόλης και του νησιού Norderney. Οι μπαταρίες του πλήρως ηλεκτρικού πορθμείου φορτίζονται με 1.800 kW μέσω δύο βυσμάτων φόρτισης MCS.

Από την περίοδο αιχμής του 2025, το καταμαράν που ονομάζεται E-Kat θα μετακινείται στο νησί Norderney της Βόρειας Θάλασσας και θα επιστρέφει περίπου οκτώ φορές την ημέρα με έως και 150 επιβάτες. Σύμφωνα με την AG Reederei Norden-Frisia, αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό πλοίο στην ανοιχτή θάλασσα στη Γερμανία. Το μοντέλο, που κατασκευάστηκε στο ολλανδικό ναυπηγείο Damen, κατασκευάστηκε στα μέσα του 2023, όπως αναφέρθηκε, και μετά την ολοκλήρωσή του ρυμουλκήθηκε πρόσφατα από το Ρότερνταμ προς το νησί Borkum πριν φτάσει στον μελλοντικό προορισμό του με δική του δύναμη.

«Ήδη μπορέσαμε να δοκιμάσουμε την περιοχή εφαρμογής του E-Kat στη διαδρομή μεταξύ του νησιού και της ηπειρωτικής χώρας υπό πραγματικές συνθήκες», λέει ο Michael Garrelts, τεχνικός επιθεωρητής στην AG Reederei Norden-Frisia. Η υποδομή φόρτισης έχει ήδη εγκατασταθεί επί τόπου στο Norddeich.

Τεχνικά, το E-Kat μήκους 32,3 μέτρων έχει χωρητικότητα αποθήκευσης 1.800 kWh. Επιπλέον, 90 μονάδες μπαταρίας NMC των 10 kWh η καθεμία είναι εγκατεστημένες σε κάθε κύτος του καταμαράν. Επιπλέον, κάθε κύτος έχει τον δικό του κινητήρα κίνησης 600 kW, που δίνει συνολική ισχύ 1.200 kW. Το E-ferry μπορεί να φορτιστεί με δύο μπαταρίες 900 kW, η καθεμία με βύσμα φόρτισης MCS. Συνολικά το πλοίο φορτίζει με 1,8 μεγαβάτ.

Το πλοίο, το οποίο μπορεί να φτάσει ταχύτητες έως και 19 κόμβους (35 χλμ./ώρα), έχει σχεδιαστεί ειδικά για χρήση στη Θάλασσα Wadden της Ανατολικής Φριζίας σύμφωνα με τις προδιαγραφές της ναυτιλιακής εταιρείας Norden-Frisia – το αλουμινένιο κύτος έχει βύθισμα μόλις 1,20 μέτρα ώστε να μπορεί να φτάσει στο νησί ακόμη και σε άμπωτη. Αυτό θα μειώσει σχεδόν στο μισό το χρόνο ταξιδιού μεταξύ Norddeich και Norderney σε 30 λεπτά. Μόλις επιστρέψει στο Norddeich, το πλοίο φορτώνεται και μπορεί στη συνέχεια να ξεκινήσει το επόμενο ταξίδι του στο νησί.

Προκειμένου να καλυφθεί η υπολογισμένη κατανάλωση ενέργειας του E-Kat, οι υπεύθυνοι έχουν επίσης ξεκινήσει αρκετά έργα παραγωγής και αποθήκευσης ανανεώσιμης ενέργειας. Για παράδειγμα, η ναυτιλιακή εταιρεία Norden-Frisia έχει εξοπλίσει 600 θέσεις στάθμευσης στους χώρους στάθμευσης της στο Norddeich με φωτοβολταϊκές στέγες. Επιπρόσθετα, ηλιακά συστήματα έχουν εγκατασταθεί σε στέγες και σταθμούς αυτοκινήτων σε Norddeich, Harlesiel, Norderney και Juist. Στο μέλλον, ένα σύστημα αποθήκευσης μπαταριών θα καλύψει τα πλεονάσματα από την παραγωγή ηλιακής ενέργειας κατά τη διάρκεια της ημέρας για νυχτερινές ανάγκες.

Το E-Kat είναι επομένως ενσωματωμένο σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική βιωσιμότητας της AG Reederei Norden-Frisia. «Μακροπρόθεσμα, στοχεύουμε σε έναν κλειστό κύκλο παραγωγής και κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας», επιβεβαιώνει το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ναυτιλιακής εταιρείας Carl-Ulfert Stegmann.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra