fbpx

Ένας Μαΐστρος φέρνει το τέλος του W16 της Βugatti

0 162

Η Bugatti αποχαιρετά τον θρυλικό 8λιτρο W16 με την Bugatti Mistral, ένα roadster 1.600 ίππων με όνομα εμπνευσμένο από τον άνεμο του Ροδανού ποταμού.

ΟW16 κινητήρας είναι πολύ σημαντικός στην σύγχρονη ιστορία της αυτοκίνησης, για να τον σβήσει ένα άνεμος, όμως για την Bugatti αυτό ακριβώς συμβαίνει.

H Bugatti W16 Mistral που παρουσιάστηκε στο Monterey, είναι το κύκνειο άσμα του θρυλικού 8λιτρου κινητήρα, ο οποίος έχει εξοπλίσει σειρά εντυπωσιακών μοντέλων και το όνομά της είναι δανεισμένο από τον εξίσου θρυλικό άνεμο, Μαΐστρο.

Το roadster που θα κονταροχτυπηθεί με το Hennessey Venom F5 Roasdster για το ταχύτερο cabrio αυτοκίνητο του πλανήτη, αποτελεί επίσης και  ένα κομμάτι σύνδεσης με το παρελθόν καθώς “κλέβει” στοιχεία από την απαράμιλλης ομορφιάς Bugatti Type 57.

Οι άνθρωποι της εταιρείας φρόντισαν να τα στήσουν και τα δύο μαζί στο Monterey, ώστε να υπάρχει και αυτή η φωτογραφία και να ξεκινήσει έτσι μια πορεία για το νέο roadster που θα το κατατάξει ευθύς εξ αρχής μεταξύ των συλλεκτικότερων αυτοκινήτων στον κόσμο.

Ούτως ή άλλως σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μιλάμε για εμπορική πορεία, γιατί οι 99 Bugatti W16 Mistral που θα κατασκευαστούν έχουν ήδη πουληθεί αντί 5 εκατομμυρίων ευρώ η κάθεμια.

Έλειπε μια σύγχρονη cabrio Bugatti

Σύμφωνα με τον Mate Rimac, επικεφαλής της Bugatti Rimac, η Bugatti W16 Mistral, ήρθε να καλύψει ένα κενό που είχε δημιουργηθεί στην γκάμα της φίρμας.

Στα περισσότερα από 110 χρόνια ιστορίας της εταιρείας το ποσοστό των cabrio αυτοκινήτων που έχει παράγει και έχει πουλήσει ξεπερνούν το 40%.

Στην εποχή της Bugatti Chiron δ εν υπήρχε ανοικτό αυτοκίνητο και αυτό έπρεπε να διορθωθεί. Όμως η W16 Mistral είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που ήταν η Grand Sport Cabrio για την εταιρεία.

Είναι ένα εξ ολοκλήρου bespoke αυτοκίνητο, καθώς όσο και αν η βάση της είναι η Chiron, δεν αρκούσε να αφαιρεθεί η οροφή του αυτοκινήτου, ώστε να είναι το ίδιο αποτελεσματικό και εξίσου σημαντικό.

Χρειάστηκε να ενταχθεί στην νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Bugatti και να ενσωματωθούν σε αυτήν και τα στοιχεία που αποτελούν φόρο τιμής στο παρελθόν και  συγκεκριμένα την Type 57 του 1934.

Για αυτό το παρμπρίζ μοιάζει να ρέει στα πλαϊνά παράθυρα και για λόγους αποδοτικότητας το πίσω μέρος μοιάζει με έναν τεράστιο αεραγωγό, τον οποίο χαλάνε μόνο τα ακτινωτά φωτιστικά σώματα και τα φωτιζόμενα γράμματα που σχηματίζουν το όνομα της Bugatti.

Πάντως όπως η Grand Sport αποτέλεσε κάποια στιγμή το ταχύτερο cabrio αυτοκίνητο, έτσι και η W16 Mistral, φαίνεται οτι προορίζεται για αυτό το ρεκόρ. Διαθέτει περισσότερη ιπποδύναμη και τεχνικά χαρακτηριστικά που έχουν αναβαθμιστεί στην δεκαετία που πέρασε από την εποχή που μεσουρανούσε η Grand Sport.

Θα είναι μια ενδιαφέρουσα μονομαχία με την Hennessey σε μια εποχή που τα cabrio αυτοκίνητα, γνωρίζουν τη χειρότερη εμπορική στιγμή της ιστορίας τους με πτώση που ξεπερνά το 65%.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More