fbpx

ΕΣΑ: Μεγάλες εκπτώσεις, υψηλές προσδοκίες για την αγορά

Âéôñßíá êáôáóôÞìáôïò óôçí ïäü Åñìïý äéáöçìßæåé ôéò åêðôþóåéò ðïõ îåêéìíïýí áýñéï 13 Éïõëßïõ óå üëç ôç ÷þñá êáé èá äéáñêÝóïõí ìÝ÷ñé ôï ôÝëïò Áõãïýóôïõ, ÊõñéáêÞ 12 Éïõëßïõ 2020. ÁÐÅ-ÌÐÅ/ÁÐÅ-ÌÐÅ/ÁËÅÎÁÍÄÑÏÓ ÂËÁ×ÏÓ
0

Ξεκινούν τη Δευτέρα 11 Ιουλίου και λήγουν την Τετάρτη 31 Αυγούστου 2022 οι τακτικές θερινές εκπτώσεις, με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών (ΕΣΑ) να υπενθυμίζει ότι τα τα καταστήματα μπορούν να παραμείνουν προαιρετικά ανοικτά την Κυριακή 17 Ιουλίου 2022, με προτεινόμενο, από τον ΕΣΑ, ωράριο λειτουργίας 11:00′ – 18:00′.

Με αφορμή την επικείμενη έναρξη της εκπτωτικής περιόδου, ο πρόεδρος του ΕΣΑ, Σταύρος Καφούνης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία για επιχειρήσεις και νοικοκυριά, οι εμπορικές αγορές είναι έτοιμες να υποδεχτούν τους καταναλωτές, προσφέροντας όλων των ειδών τα προϊόντα, σε πολύ ελκυστικές τιμές.

Όπως αποδείχτηκε από την πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ο καταναλωτής μπορεί να βρει όλες τις κατηγορίες προϊόντων και να συνδυάσει τα ψώνια με την διασκέδαση.

Έχοντας ως δεδομένο το περιορισμένο διαθέσιμο εισόδημα, οι φετινές εκπτώσεις είναι περισσότερο αναγκαίες από ποτέ και όλοι τις περιμένουν με αγωνία.

Οι καταναλωτές για να καλύψουν με λιγότερα χρήματα τις ανάγκες τους, οι επιχειρήσεις για να δουν μεγαλύτερες εισπράξεις αλλά και η οικονομία για να πάρει μια ανάσα, φρενάροντας τις ανατιμήσεις, αυξάνοντας την κατανάλωση και άρα την ανάπτυξη.

Εύχομαι λοιπόν η ερχόμενη εκπτωτική περίοδος να ανατρέψει το αρνητικό κλίμα, που επικρατεί στην αγορά το τελευταίο χρονικό διάστημα και να επιστρέψει η αισιοδοξία που τόσο έχει ανάγκη ο εμπορικός κόσμος της χώρας».

Τι πρέπει να προσέξετε

Σύμφωνα με τον ΕΣΑ, οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα κάτωθι:

– Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας, μειωμένης τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.

– Επιτρέπεται, επίσης, η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

– Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.

– Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).

– Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη, με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

– Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra