Εταιρίες: Διαφημίζουν το αυτονόητο
Κάποιες ξεπέρασαν τα όρια.
Δεν λέει ο “Σάτυρος” να κρατήσουν για τον εαυτό τους την όποια βοήθεια στους πληγέντες. Ίσα, ίσα που ορισμένες πρωτοβουλίες πρέπει να τύχουν ευρείας δημοσιότητας προς όφελος των πολιτών. Ωστόσο, ορισμένες εταιρείες είδαν την ιστορία ως ευκαιρία για να διαφημίσουν το αυτονόητο με σκοπό την “αλίευση πελατών”. Δεν χρειάζεται να ειπωθούν ονόματα.
Κοιτάξτε τις ανακοινώσεις των εταιρειών να αντιληφθείτε ποιους “σατιρίζουμε”.