fbpx

Εθνική: Νέες ψηφιακές υπηρεσίες

103

Προσαρμόζονται οι τράπεζες στα νέα δεδομένα και στις απαιτήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού που, λόγω και του κορονοϊού, έγιναν άμεσες και επιτακτικές.

Για το λόγο αυτό και η Εθνική ανακοίνωσε μια νέα δέσμη ψηφιακών υπηρεσιών και προϊόντων και υπόσχεται να κάνει τις συναλλαγές -και τη… ζωή μας- ευκολότερες. Η νέα digital banking πρόταση της Εθνικής διευκολύνει τη χρηματοοικονομική λειτουργία κάθε επιχείρησης, βελτιώνοντας και ενισχύοντας συνολικά την εμπορική της δραστηριότητα, παρέχοντας:

1) Ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα Internet Banking, που αυτοματοποιεί και προσφέρει λύσεις τόσο στις καθημερινές ανάγκες συναλλαγών των επιχειρήσεων, όσο και στο σύνολο της αλυσίδας αξίας του πελάτη.

2) Δύο νέα online τραπεζικά προϊόντα, το «New business customer onboarding» για την online απόκτηση λογαριασμού όψεως σε επιχειρήσεις που δεν είναι πελάτες της τράπεζας και το «Business δάνειο εξπρές» για online επιχειρηματικό δάνειο με όριο έως 35.000 ευρώ, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.

3) Εξειδικευμένα ψηφιακά εργαλεία που βασίζονται στις τεχνολογίες αιχμής των APIs και open banking, με στόχο την επιχειρησιακή τους βελτιστοποίηση με την παραγωγή αξίας στην εμπορική πολιτική των επιχειρήσεων, την ανάπτυξη των εργασιών τους και τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη τους.

Με 3,5 εκατ. πελάτες εγγεγραμμένους στα ψηφιακά κανάλια της ΕΤΕ -και 2,5 εκατ. ενεργούς χρήστες- η Εθνική Τράπεζα έχει αναβαθμίσει το δίκτυό της και σε μέρες μεγάλου φόρτου, εξυπηρετεί 3.000 αιτήματα συναλλαγών ανά λεπτό.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More