Eurobank: Υποσχεθήκατε εισιτήρια. Δίνετε κωδικό επιβράβευσης
Ατυχές.
Μια ωραία καμπάνια σας προσέλκυσε αρκετούς καταναλωτές. Τους είπατε βγάλτε πιστωτική κάρτα Eurobank και θα σας προσφέρουμε ένα αεροπορικό εισιτήριο aller retour της επιλογής σας. Πολύς κόσμος, που χρειαζόταν και μια νέα πιστωτική, ανταποκρίθηκε μιας και η Eurobank παραμένει αξιόπιστη στην συνείδηση της πλειοψηφίας των καταναλωτών.
Όμως, κάπου εδώ κάποιοι μέσα στην τράπεζα αρχίζουν τις… παρασπονδίες.
Το σημειώνω αυτό προς αποφυγή παρεξηγήσων. Υπήρξαν πελάτες σας που συμμετείχαν στο πρόγραμμα και έλαβαν το αεροπορικό εισιτήριο τους.
Σε άλλους όμως στέλνετε κωδικό επιστροφής αξίας 50 ευρώ και όχι το αεροπορικό. Ίσως εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια. Στον πελάτη, ωστόσο, υποσχεθήκατε ταξίδι. Όχι την επιβράβευση για την συμμετοχή στις κάρτες σας.
Για δείτε το θεματάκι, εκεί στην Βασιλίσσης Αμαλίας. Είμαι σίγουρη ότι θα το διευθετήσετε. Και είμαι χαρούμενη που σας βοηθάω σε αυτό.
Υπονομή και θα λάβετε όλοι το εισιτήριο σας.