Ευρωζώνη: Το Διαδίκτυο «έσωσε» τις πωλήσεις λιανικής
Υψηλότερα από ό,τι αναμενόταν διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις λιανικής τον Οκτώβριο στην Ευρωζώνη, γεγονός που αποδίδεται κυρίως στην αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών μέσω Διαδικτύου εν μέσω της πανδημίας.
Σύμφωνα με την Eurostat,, οι πωλήσεις λιανικής στην Ευρωζώνη αυξήθηκαν κατά 1,5% σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο, μετά από την πτώση κατά 1,7% τον Σεπτέμβριο. Σε ετήσια βάση ο δείκτης αυξήθηκε κατά 4,3%.
Την ώθηση οδήγησαν οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου και αλληλογραφίας, που έκαναν άλμα κατά 6,1% σε μηνιαία βάση και 28,5% σε ετήσια βάση, αντισταθμίζοντας την πτώση ύψους 2,8% σε μηνιαία βάση και 14% σε ετήσια βάση στις πωλήσεις ειδών ένδυσης και υπόδησης στα φυσικά καταστήματα.
Επίσης οι πωλήσεις βενζίνης μειώθηκαν κατά 3,7% σε μηνιαία βάση και κατά 9,6% σε ετήσια βάση, καθώς η επιστροφή σε νέα περιοριστικά μέτρα λόγω του δεύτερου κύματος του κορονοϊού ξανάκλεισε τον κόσμο στα σπίτια του μειώνοντας τις μετακινήσεις και τα ταξίδια.