Facebook: Διαφάνεια στις πολιτικές διαφημίσεις
Το Facebook/Meta εξελίσσει τα εργαλεία διαφάνειας διαφημίσεων.
Σκοπός της εταιρείας, να παρέχει σε ερευνητές και κοινό, πρόσβαση σε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημιστές στοχεύουν χρήστες με πολιτικές διαφημίσεις και διαφημίσεις που βασίζονται σε συγκεκριμένα κοινωνικά θέματα. Από τα τέλη Μαΐου, οι πληροφορίες στόχευσης θα είναι διαθέσιμες μέσα από το Facebook Open Research and Transparency (FORT) περιβάλλον. Συγκεκριμένα, θα παρέχονται δεδομένα για μεμονωμένες διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένων κατηγοριών ενδιαφέροντος που επιλέγονται από διαφημιστές.
Η διεύρυνση του συνόλου εργαλείων, για όλες τις κοινωνικές και πολιτικές διαφημίσεις που προβάλλονται παγκοσμίως, αποτελεί επέκταση ενός πιλοτικού προγράμματος που ξεκίνησε η Meta πέρυσι, το οποίο παρείχε πληροφορίες στόχευσης κοινού από την προεκλογική περίοδο των ΗΠΑ του 2020.