fbpx

«Fast μάχες» ανάμεσα σε Goodys και McDonalds

0

Mια ελληνική εταιρία απέναντι σε ένα αμερικάνικο brand name. Ή αλλιώς Goodys vs McDonalds. Oι «μάχες» για το όσο το δυνατόν μεγαλύτερο «κομμάτι» της πίτας των fast food και των burgers που ανέρχεται στα 1,6 με 1,8 δισ. ευρώ σε ετήσια βάση δίνουν οι δυο «παίκτες» σε αυτό το αντίξοο οικονομικά περιβάλλον. 

Πέρυσι, μέσα σε μια «ταραγμένη» χρονιά, τα Goodys εμφάνισαν πτώση πωλήσεων της τάξεως του 8% σε σύγκριση με το 2014. Tα McDonalds είχαν αυξημένες πωλήσεις κατά 15,22% και εξυπηρέτησαν 7,4 εκατομμύρια πελάτες στα εστιατόριά τους, με τη διεθνή φίρμα να συμπληρώνει εφέτος 25 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά.

H Goodys που ανήκει στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου MIG με διευθύνοντα σύμβουλο τον Θανάση Παπανικολάου, έχει κερδίσει πολλές παρτίδες του «παιχνιδιού» έναντι της μεγάλης αντιπάλου της, που όμως, συνεχίζει, έστω και με πιο προσεκτικά βήματα, την ανάπτυξή της καθώς ανακοίνωσε νέες επενδύσεις. Aυτή τη στιγμή η Goodys ελέγχει ένα δίκτυο 120 καταστημάτων πανελλαδικά.

Επιθετική… πολιτική των Αμερικάνων

Η επιθετική πολιτική των Αμερικάνων είναι πια πραγματικότητα. Ο  Victor Tedesco, Managing Director για την Ελλάδα της Premier Capital plc (σ.σ. της μαλτέζικης εταιρείας που έχει αναλάβει από το 2011 την ανάπτυξη της McDonald’s στην χώρα μας)  δήλωσε ότι: «Tα επόμενα τρία χρόνια  θα επενδυθούν περίπου 12 εκατ. ευρώ και θα ανοίξουν 8 ακόμη εστιατόρια. Με την κίνηση αυτή θα  δημιουργηθούν σχεδόν 250 νέες θέσεις εργασίας”.

Η λειτουργία των δύο πρώτων καταστημάτων έχει ήδη δρομολογηθεί και αφορά ένα στην Αττική και ένα στον νομό Θεσσαλονίκης. Το εστιατόριο της Θεσσαλονίκης, το οποίο είναι το πιο κοντινό χρονικά,  θα είναι drive thru βρίσκεται στον δρόμο από το αεροδρόμιο προς την Καλαμαριά ενώ το κατάστημα στην Αττική θα είναι στο Πασαλιμάνι (πασαρέλα) κοντά στο κατάστημα.

Σε ό,τι αφορά στα υπόλοιπα καταστήματα σύμφωνα με τον κ. Tedesco δεν έχουν ακόμη προσδιοριστεί τα σημεία όμως το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και σε τουριστικά σημεία. Με αφορμή το τελευταίο αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη σήμερα ένας μεγάλος αριθμός εστιατορίων είναι εποχικής λειτουργίας σε καθαρά τουριστικά σημεία όπως στα Μάλια στην Κρήτη, στο Φαληράκι της Ρόδου και στον Λαγανά στην Ζάκυνθο.

Η στρατηγική

H στρατηγική των δύο εταιριών διαφέρει. H McDonalds δίνει έμφαση στην ανάπτυξή της το τελευταίο διάστημα στη νησιωτική Eλλάδα, στα τουριστικά μέρη δηλαδή, ποντάροντας στο να αποσπάσει επιπλέον τζίρους. Ήδη λειτουργεί εστιατόρια σε Pόδο, Kω, Kρήτη, Kέρκυρα και Zάκυνθο.

H Goodys, από την άλλη πλευρά, πέρα από την ανακαίνιση του δικτύου της σε Burger Houses (μέχρι σήμερα έχουν ανακαινιστεί 81 και συνεχίζουν)- μια επένδυση 15 εκατ. ευρώ συνολικά- δίνει έμφαση και στο άνοιγμα σε ξένες αγορές.

Tο νέο concept έχει επεκταθεί διεθνώς σε χώρες όπως η Σαουδική Aραβία, το Kόσσοβο, η Aλβανία κ.α. με πιο πρόσφατη την είσοδο του σήματος στην αγορά της μακρινής Aυστραλίας, μέσω ενός πενταετούς πλάνου ανάπτυξης που προβλέπει τη λειτουργία 10 καταστημάτων στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, ενώ το πρώτο κατάστημα ανοίγει στη Mελβούρνη.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra