Focus Bari: Τι προσέχουν και τί περιμένουν οι Έλληνες από τις διαφημίσεις
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι απόψεις των Ελλήνων για τις διαφημίσεις στην εποχή μας, με την πληθώρα μηνυμάτων να αυξάνεται συνεχώς, με τον συνδυασμό των παραδοσιακών και νέων Μέσων, αλλά και με την ανερχόμενη «προσωποποιημένη» διαφήμιση.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της συνεχούς, πανελλαδικής έρευνας Profiles της Focus Bari | YouGov, φαίνεται μεταξύ άλλων ότι:
- Το κοινό πολυδιασπάται με αποτέλεσμα να είναι σχετικά περιορισμένες οι αναλογίες που δηλώνουν ότι προσέχουν τις διαφημίσεις στα διαφορετικά Μέσα.
- Η τηλεόραση φαίνεται ότι δεν έχει τόσο καλή εικόνα ως προς τις διαφημίσεις.
- Ως προς τις προσωποποιημένες διαφημίσεις, το κοινό «διχάζεται» σε εκείνους που τις αποδέχονται, αλλά και σε εκείνους που τις αποφεύγουν ή κι ακόμα τις φοβούνται!
Παράλληλα, φαίνεται ότι οι αξίες που προβάλλει μια μάρκα, καθώς και η ενασχόλησή της με σημαντικά πολιτικά ή/και κοινωνικά θέματα επηρεάζουν, είτε θετικά είτε αρνητικά, την διάθεση των καταναλωτών να την αγοράσουν.