Ford Kuga: Το δημοφιλέστερο PHEV μοντέλο στην Ευρώπη
Το Ford Kuga Plug-In Hybrid ήταν το δημοφιλέστερο σε πωλήσεις PHEV ανεξαρτήτως κατηγορίας σε όλη την Ευρώπη κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2021,1 με τους πελάτες να αξιοποιούν στο μέγιστο βαθμό την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία των 56 km που προσφέρει το αυτοκίνητο, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, όπως δείχνουν νέα στοιχεία.
Το Kuga Plug-In Hybrid κατέγραψε περισσότερες πωλήσεις τον Ιούνιο από οποιονδήποτε προηγούμενο μήνα – πάνω από 6.300 οχήματα – και τώρα υπερβαίνει σε πωλήσεις όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις τη οικογένειας Kuga συνολικά. Τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο, η Ford πούλησε σχεδόν 16.000 Kuga Plug-In Hybrid, ξεπερνώντας για την ίδια χρονική περίοδο τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του κατά ένα τρίτο και πλέον.
Οι πωλήσεις plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων εκτινάσσονται σε όλη την Ευρώπη καθώς όλο και περισσότεροι ανακαλύπτουν πώς να διαχειριστούν τις οδηγικές ανάγκες τους άνετα και οικονομικά – κυρίως μέσω οικιακής φόρτισης. Μοντέλα με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελούν το 8,4% των Ευρωπαϊκών πωλήσεων καινούργιων οχημάτων κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου φέτος, επίδοση αυξημένη άνω του 255% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι.
«Πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι πελάτες μας αγοράζουν υβριδικά οχήματα για να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης και σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα οι κάτοχοι του Kuga Plug-In Hybrid επιδιώκουν να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους σε EV mode όσο περισσότερο γίνεται» δήλωσε ο Roelant de Waard, general manager, Passenger Vehicles, Ford Ευρώπης. «Έχουμε δεσμευτεί σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον για τη Ford, και το γεγονός ότι το Kuga είναι το Νο1 σε πωλήσεις PHEV αποδεικνύει ότι οι πελάτες μας θέλουν να μας ακολουθήσουν σε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι.»
Σύμφωνα με ανωνυμοποιημένα δεδομένα που ελήφθησαν από την Ford σε πραγματικές συνθήκες, οι οδηγοί του Kuga Plug-In Hybrid σε όλη την Ευρώπη έχουν καλύψει μέχρι τώρα το 49% της συνολικής χιλιομετρικής απόστασης χρησιμοποιώντας ενέργεια αποκλειστικά από την μπαταρία που φορτίζεται από εξωτερική πηγή.
Η χρήση των πελατών Kuga Plug-In Hybrid
Ανωνυμοποιημένα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο που έχει συγκεντρώσει η Ford για περαιτέρω κατανόηση και βελτιστοποίηση της εμπειρίας ιδιοκτησίας των PHEV οχημάτων απέφεραν χρήσιμες πληροφορίες όπως:
· Οι οδηγοί χρησιμοποιούν σε αξιοσημείωτο βαθμό της δυνατότητες ηλεκτροκίνησης του Kuga Plug-In Hybrid. Σχεδόν η μισή (49%) από τη συνολική διανυθείσα απόσταση φέτος καλύφθηκε με χρήση εξωτερικής πηγής φόρτισης.
· Πάνω από τα δύο τρίτα των διαδρομών των κατόχων Kuga Plug-In Hybrid είναι μικρότερες, όπως τοπικές διαδρομές έως 50 km ή και λιγότερο που μπορούν να ολοκληρωθούν με χρήση ενέργειας από μία εξωτερικά φορτιζόμενη μπαταρία. Από 633.000 και πλέον ημέρες οδήγησης, ο στόλος των οχημάτων κατάφερε φέτος να ολοκληρώσει πάνω από 420.000 ημέρες οδήγησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η μέση καθημερινή διανυθείσα απόσταση ήταν 52 km, τιμή μικρότερη από την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του οχήματος (56 km σύμφωνα με τα πρωτόκολλο WLTP).
· Οι πελάτες νιώθουν αυτοπεποίθηση από τη χρήση της τεχνολογίας της μπαταρίας και μπορούν να έχουν τακτική πρόσβαση σε σημεία φόρτισης. Για κάθε 100 ημέρες οδήγησης με ένα Kuga Plug-In Hybrid, οι φορτίσεις έφτασαν τις 89.
· Οι πελάτες αξιοποιούν την ολονύκτια φόρτιση και τα οικονομικότερα νυχτερινά τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος για μείωση του λειτουργικού κόστους. Το 35% των φορτίσεων πραγματοποιήθηκε τις νυχτερινές ώρες, με χρόνο σύνδεσης 12 ωρών ή περισσότερο – διπλάσιο δηλαδή από τις 6 ώρες που απαιτούνται για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας από μία συμβατική παροχή 230-volt. Συνολικά, το 45% όλων των φορτίσεων πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της νύχτας, γεγονός που δείχνει ότι οι συνήθειες φόρτισης των πελατών είναι παρόμοιες με αυτές της φόρτισης των smartphone ή των tablet τους.
Η μεγιστοποίηση του χρόνου οδήγησης με ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία μέσω εξωτερικής πηγής μπορεί να προσφέρει στους οδηγούς σημαντικά οικονομικά οφέλη. Βάσει της μέσης τιμής διάθεσης της βενζίνης και του οικιακού ηλεκτρικού ρεύματος, 3 ο οδηγός ενός Kuga Plug-In Hybrid θα πλήρωνε 10,40€ ανά 100 km οδηγώντας μόνο με τη χρήση βενζίνη, με την αντίστοιχη τιμή να διαμορφώνεται στα 5,05€ ανά 100 km με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας προερχόμενης από εξωτερική πηγή. Για μία ετήσια χιλιομετρική κάλυψη 15.000 km, αυτό μεταφράζεται σε συνολική εξοικονόμηση άνω των 800€ το χρόνο.
Νωρίτερα φέτος, η Ford ανακοίνωσε ότι 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη θα έχει τη δυνατότητα να κινείται με μηδενικές εκπομπές ρύπων – αμιγώς ηλεκτρικά ή PHEV – μέχρι τα μέσα του 2026, ενώ η μετάβαση σε αμιγή ηλεκτροκίνηση θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2030. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η νέα, αμιγώς ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E GT άρχισε να πωλείται για πρώτη φορά στην Ευρώπη, με περισσότερες από 5.300 αντίτυπά της να έχουν παραδοθεί σε πελάτες το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Η γκάμα εξηλεκτρισμένων επιβατικών οχημάτων περιλαμβάνει επίσης ήπιες υβριδικές και πλήρως υβριδικές εκδόσεις για το Kuga, καθώς και full-hybrid συστήματα κίνησης για τα Mondeo Hybrid, S‑MAX Hybrid και Galaxy Hybrid. Διαθέσιμο είναι και το Explorer Plug-In Hybrid, καθώς και ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης για τα μοντέλα Puma, Fiesta και Focus EcoBoost Hybrid.
Χρησιμοποιώντας έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh, το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 56 km (WLTP), κατανάλωση από 1,4 l/100 km, βάσει του ίδιου πρωτοκόλλου και εκπομπές CO2 από 32 g/km. Το όχημα μπορεί να φορτίζεται από εξωτερική παροχή μέσω μια τοποθετημένης στο πλάι θύρας φόρτισης στο αριστερό εμπρός φτερό.
Οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πώς και πότε να αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα προγράμματα EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge modes. Πέραν της φόρτισης από εξωτερική παροχή, το Kuga Plug-In Hybrid μπορεί εν κινήσει να συμπληρώνει αυτόματα ενέργεια, μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής φόρτισης που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα.