Η ιταλική ομάδα παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο, SF-23, μπροστά σε μια κατάμεστη και κατακόκκινη κερκίδα στο Μαρανέλο, με την σκηνή να είχε στηθεί εντός της πίστα του Φιοράνο.

Γεγονός που δεν ήταν καθόλου τυχαίο, αφού προς έκπληξη όλων οι ιταλοί έκαναν το shakedown την ώρα της παρουσίασης, αφήνοντας τους τιφόζι -ένεκα της ημέρας- με το στόμα ανοιχτό, από τον έρωτα με το νέο μονοθέσιο!

Η Scuderia είχε ως πρώτο στόχο για το φετινό μονοθέσιό της να επιλύσει τα τρία βασικά μειονεκτήματα που της κόστισαν τα πρωταθλήματα της περσινής σεζόν: την προβληματική αξιοπιστία της μονάδας ισχύος, την αεροδυναμική αντίσταση στις ευθείες και τη διαχείριση των ελαστικών.

H SF-23 αποτελεί συνέχεια του σχεδιαστικού μοτίβου που είδαμε στην περυσινή F1-75, που αν μη τι άλλο διέθετε μέχρι τέλους την ταχύτητα στον ένα γύρο και της κατάκτησης των πολ ποζίσιονς

Το SF αφορά στα αρχικά της Scuderia Ferrari και χρησιμοποιείται για όγδοη φορά. Όσο για τον αριθμό, είναι η τέταρτη φορά στην ιστορία των «κόκκινων», που αφορά στη σεζόν χρήσης του μονοθεσίου.

Επιπλέον, η ιταλική ομάδα άφησε ένα μεγάλο μέρος των επιφανειών της SF-23 χωρίς βάψιμο, και έμεινε με τα γυμνά μαύρα ανθρακονήματα, με σκοπό τον περιορισμό ακόμα και αυτών των ελάχιστων γραμμαρίων βάρους της βαφής.

Την εμφάνισή του στο Μαρανέλο έκανε και ο νέος αγωνιστικός διευθυντής, Φρεντ Βασέρ, που αντικατέστησε φέτος τον Ματία Μπινότο στην ηγεσία της ομάδας, ενώ πίσω από το τιμόνι θα έχουμε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το ίδιο δίδυμο, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ.

Η Ferrari ολοκλήρωσε τη σεζόν του 2022 στη δεύτερη θέση της κατάταξης των κατασκευαστών, έχοντας πετάξει στα σκουπίδια το εντυπωσιακό της ξεκίνημα. Φέτος στοχεύει στο να διορθώσει τα κακώς κείμενα και να διεκδικήσει του τίτλους μέχρι τέλους. Η τελευταία της κατάκτηση ήταν το 2008 – τότε με τον τίτλο κατασκευαστών.

Δείτε ολόκληρη την παρουσίαση της SF-23:

Τα μόνα μονοθέσια που δεν έχουν κάνει ακόμα την εμφάνιση τους είναι αυτά των Mercedes – Alpine και αναμένεται να παρουσιαστούν στις 15/2 και 16/2 αντίστοιχα.