fbpx

Formula 1: Στη νέα εποχή, με νέο μονοθέσιο και μειωμένο budget

0

Το πρωτάθλημα της Formula 1 για το 2021, ήταν το πιο συναρπαστικό των τελευταίων ετών όχι επειδή το κατάκτησε ο Μαξ Φερστάπεν εκπαραθυρώνοντας από την κορυφή τον μόνιμο πρωταθλητή Λιούς Χάμιλτον, αλλά επειδή η «μάχη» των δύο κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον ως το τελευταίο Γκραν Πρι της σεζόν, στο οποίο και κρίθηκε ο τίτλος.

Το 2022, θα δούμε ένα άλλο πρωτάθλημα, με νέα μονοθέσια, νέους κανονισμούς και νέα μείωση του μπάτζεντ που θα έχει διαθέσιμο κάθε ομάδα. Το αν το πρωτάθλημα θα είναι συναρπαστικότερο από αυτό του 2021 μένει να φανεί.

Οι αρχικές αλλαγές στα μονοθέσια που ήταν προγραμματισμένες για το 2021, πήγαν έναν χρόνο πίσω, λόγω covid και θα τις δούμε εφέτος.

Τα μονοθέσια του θα είναι σημαντικά αλλαγμένα σε σχέση με αυτά του 2021 καθώς θα είναι πιο μικρά, πιο βαριά και θα εκμεταλλεύονται σε μεγαλύτερο ποσοστό το ground effect χωρίς να επηρεάζονται τόσο από το μπροστινό μονοθέσιο κάτι που κάνει πιο εύκολο τις μάχες μεταξύ των οδηγών.

Εκτός από το μονοθέσιο και τα λάστιχα, αλλάζουν και οι κανονισμοί κάτι που ετοιμάζεται τα τελευταία δύο χρόνια. Τα ελαστικά από 13 ίντσες πλέον θα είναι 18, και θα έχουν και κάλλυμα που όπως δοκίμασε η McLaren θα μπορεί να μπει led ενώ θα αλλάξουν και οι θερμοκρασίες στις οποίες ζεστένονται και αποκτούν σταθερότητα μέσα στον αγώνα.

Τα μονοθέσια του 2022 θα έχουν ακριβώς τις ίδιες μονάδες ισχύος με τα φετινά, και η μεγάλη αλλαγή σε αυτόν τον τομέα αναμένεται το 2026. Μάλιστα, η εξέλιξη των κινητήρων θα παγώσει ολοκληρωτικά, δεν θα επιτρέπεται καμία αλλαγή τους, μέχρι το τέλος του 2025. Διατηρούν, δηλαδή, τον κινητήρα εσωτερικής καύσης V6 1.6 Turbo, με τους δύο ηλεκτροκινητήρες MGU-K και MGU-H να καίνε βιοκαύσιμα κατά 10%.

Αξίζει να σημειωθεί πως από τη νέα σεζόν το σασί πρέπει να απορροφά 48% περισσότερη ενέργεια στη μετωπική πρόσκρουση και 15% περισσότερο στην πίσω σύγκρουση, να έχει ακόμα πιο ισχυρές πλευρές και να είναι ανθεκτικό στην άσκηση ακόμη περισσότερης πίεσης, ενώ ενισχύθηκε και το Halo.

Τέλος να σημειωθεί πως το 2022 θα έχουμε salary cup και από 145 εκατομμύρια του 2021 θα πέσει στα 140, χωρίς ωστόσο να υπολογίζονται οι μισθοί των πιλότων, ενώ το sprint race θα γίνει σε έξι grand prix αντί για τα φετινά τρία.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra