FOURLIS: Αύξηση πωλήσεων και κερδών το 2017
Ο Όμιλος FOURLIS το 2017 παρουσίασε πωλήσεις € 434,1 εκατ., έναντι € 428,1 εκατ. το 2016 αυξημένες κατά 1,4%.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Ομίλου, τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 41,8 εκατ. έναντι € 38,4 εκατ. το 2016 παρουσιάζοντας αύξηση 8,8%.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 14,5 εκατ. έναντι κερδών € 7,7 εκατ. το 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 88,9%. Έτσι τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ήταν € 10,0 εκατ. αυξημένα κατά 67% σε σχέση με το 2016 (€ 6,0 εκατ.)
Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε πωλήσεις € 291,3 εκατ. το 2017 στο ίδιο επίπεδο με το 2016 (€ 291,3 εκατ.). Oι πωλήσεις στην Ελλάδα το 2017 μειώθηκαν κατά 4,5%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες αυξήθηκαν κατά 9,8%. Το EBITDA ανήλθε στα € 31,0 εκατ. έναντι € 29,1 εκατ. το 2016. Επίσης τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 13,8 εκατ. έναντι κερδών € 7,0 εκατ. το 2016.
Σήμερα, λειτουργούν συνολικά 7 καταστήματα ΙΚΕΑ, 5 από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και ένα στη Σόφια Βουλγαρίας. Επίσης λειτουργούν 7 σημεία παραγγελιοληψίας προϊόντων ΙΚΕΑ στη Ρόδο, στην Πάτρα, στα Χανιά, στο Ηράκλειο, στη Κομοτηνή και δυο στην Βουλγαρία (Βάρνα και Μπουργκάς). Τέλος το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΙΚΕΑ (e-commerce) παρουσιάζει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης και στις τρείς χώρες Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο.
Στη λιανική αθλητικών ειδών (INTERSPORT), οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 4,6% σε σχέση με το 2017, στα € 142,7 εκατ. έναντι € 136,5 εκατ. το 2016.
Η δραστηριότητα αθλητικών ειδών είχε EBITDA € 11,9 εκατ. κινούμενη στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το 2016 (€ 11,9 εκατ.). Επίσης παρουσίασε κέρδη προ φόρων € 1,9 εκατ. έναντι κερδών € 2,3 εκατ. το 2016.
Ο Όμιλος FOURLIS αριθμεί σήμερα 127 καταστήματα στη λιανική αθλητικών ειδών. Το δίκτυο καταστημάτων Intersport αποτελείται από 50 καταστήματα στην Ελλάδα, 29 στη Ρουμανία, 23 στην Τουρκία, 7 στη Βουλγαρία και 4 στην Κύπρο. Αντιστοίχως λειτουργούν 12 καταστήματα The Athlete’s Foot στην Ελλάδα και 2 στην Τουρκία. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στη Ελλάδα παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη και παράλληλα παραμένει στρατηγικός στόχος για τον Όμιλο η ανάπτυξη του e-commerce και στις υπόλοιπες χώρες που δραστηριοποιείται η Intersport.