fbpx

Fourlis: «Αλλάζει πίστα» μετά το big deal με τη Foot Locker

0

Το όνειρο της μεγάλης διεύρυνσης στα Βαλκάνια έγινε πράξη μέσα από ένα νέο πολύ μεγάλο μεγάλο deal που πέτυχε ο Όμιλος Fourlis στον κλάδο των αθλητικών ειδών  μέσω της σύναψης συμφωνιών αδειοδότησης (licensing agreements) με την Foot Locker για την περαιτέρω επέκταση του δικτύου καταστημάτων και των ηλεκτρονικών πωλήσεων της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Όπως τόνισε χαρακτηριστικά η διοίκηση σε ενημερωτική συνάντηση που είχε με τους εκπροσώπους του τύπου νωρίτερα, η νέα αυτή συμφωνία σηματοδοτεί μία σημαντική ανάπτυξη του Ομίλου, ο οποίος ήδη αποτελείται από brands όπως η IKEA, η INTERSPORT και η HOLLAND & BARRETT που λειτουργούν μέσω συμφωνιών franchise και αδειοδότησης στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία.

«Αλλάζουμε κατηγορία με αυτή την επένδυση», τόνισε χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Βαλαχής, CEO του Ομίλου, ενώ ο Βασίλης Φουρλής, πρόεδρος του Διοικητικού συμπλήρωσε πως «με την κίνηση αυτή ενισχύεται η δυναμική και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Ομίλου στην αγορά λιανικής αθλητικών ειδών, καθώς αξιοποιείται η τεχνογνωσία και η παρουσία του στην αγορά».

Εξαγοράζει και το υπάρχον δίκτυο

Όπως αποκάλυψε η διοίκηση της εταιρείας, η συμφωνία υπογράφηκε στις 27 Αυγούστου και προβλέπει παράλληλα και την εξαγορά των υφιστάμενων δραστηριοτήτων της Foot Locker τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ρουμανία.

Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο Όμιλος Fourlis σκοπεύει να εξαγοράσει το υπάρχον δίκτυο καταστημάτων της Foot Locker στην Ελλάδα και τη Ρουμανία, το οποίο περιλαμβάνει για την ώρα 6 καταστήματα (τρία φυσικά καταστήματα και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα και τρία φυσικά καταστήματα στη Ρουμανία), ενώ ταυτόχρονα ο Όμιλος συνάπτει αποκλειστικές συμφωνίες αδειοδότησης (licensing agreements) με την Foot Locker για την ανάπτυξη των αγορών της Ελλάδας και της Ρουμανίας, με παράλληλη επέκταση του δικτύου της μέσω της δημιουργίας καταστημάτων σε έξι ακόμη χώρες στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Το νέο δίκτυο καταστημάτων θα αναπτυχθεί στη Βουλγαρία, την Κύπρο, τη Σλοβενία, την Κροατία, τη Βοσνία & Ερζεγοβίνη και το Μαυροβούνιο. Με δεδομένο ότι ο Όμιλος πέραν της Ελλάδας έχει παρουσία σε Ρουμανία, Βουλγαρία και Κύπρο, η είσοδός του σε νέες αγορές στα δυτικά Βαλκάνια δημιουργεί προϋποθέσεις για ανάπτυξη περαιτέρω δραστηριοτήτων. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μία σειρά από στρατηγικές πρωτοβουλίες του Ομίλου Fourlis, με σκοπό την επέκταση των δραστηριοτήτων του στον κλάδο των αθλητικών ειδών, και παράλληλα την εισχώρηση του σε νέες αγορές με σημαντική προοπτική.

Επένδυση 80 εκατ. ευρώ

Όπως τονίστηκε, με έμφαση από την πλευρά της διοίκησης, πρόκειται για μια μεγάλη επένδυση της τάξεως των 80 εκατομμυρίων ευρώ, που όμως δεν πρόκειται να αυξήσει των δανεισμό του Ομίλου, καθώς πρόκειται να αξιοποιηθούν ίδια κεφάλαια.

Με βάση τα νούμερα και τα δεδομένα της αγοράς, η Νοτιοανατολική Ευρώπη θεωρείται  ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή στην EMEA στο λιανικό εμπόριο αθλητικών ειδών, σημειώνοντας ρυθμούς ανάπτυξης με διψήφια ποσοστά την τελευταία τριετία, ενώ παράλληλα εκτιμάται πως πρόκειται να αναπτυχθεί με πολύ υψηλούς ρυθμούς, προσεγγίζοντας τα 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2026.

Η πιο ελκυστική κατηγορία

Όπως δείχνουν τα στοιχεία στον τομέα των αθλητικών ειδών, η κατηγορία lifestyle & fashion είναι η πιο περιζήτητη και ελκυστική, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 50% της αγοράς με την Gen-Z να αποτελεί το μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό, συμβάλλοντας με ένα ποσοστό 30% στο σύνολο της αγοράς αθλητικών ειδών. Με βάση τα δεδομένα αυτά η Foot Locker έχει φροντίσει να αναπτύξει μία συγκεκριμένη και μοναδική τοποθέτηση που συνδυάζει τη μάρκα με το προϊόν και το μάρκετινγκ, έχοντας με έναν μοναδικό τρόπο να προσεγγίσει τους καταναλωτές, δημιουργώντας μία ιδιαίτερη σχέση με όσους αγαπούν τα sneakers.

100 με 120 νέα καταστήματα

Ο Όμιλος Fourlis, μέσω της νέας μεγάλης συνεργασίας, έχει την δυνατότητα να αναπτύξει από 100 έως 120 φυσικά καταστήματα στην περιοχή των Βαλκανίων, παράλληλα με 8 ηλεκτρονικά καταστήματα.

Όπως χαρακτηριστικά επισημάνθηκε, η θέση της Foot Locker στην αγορά αθλητικού lifestyle και των sneakers συμπληρώνει τη μακροπρόθεσμη εστίαση της Fourlis στην αγορά sport performance μέσω του brand INTERSPORT, επιτρέποντας έτσι στον Όμιλο να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση αθλητικών ειδών με κορυφαίες παγκόσμιες μάρκες λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Τα στρατηγικά πλεονεκτήματα

Παράλληλα, ο Όμιλος Fourlis αξιοποιώντας τα στρατηγικά του πλεονεκτήματα ενισχύει αυτήν την επέκταση μέσω των γραφείων του στην Αθήνα, το Βουκουρέστι, τη Σόφια και τη Λευκωσία, τα οποία ήδη διαχειρίζονται διεθνείς συνεργασίες με brands. Η εμπειρία του Ομίλου στην omnichannel προσέγγιση στην EMEA περιοχή και στη διαχείριση lifestyle sneaker concepts εξασφαλίζει υψηλά πρότυπα για τα καταστήματα της Foot Locker.

Το υπερσύγχρονο και πλήρως αυτοματοποιημένο κέντρο logistics στην Αθήνα εξυπηρετεί αποτελεσματικά όλες τις χώρες της ΕΕ, υποστηριζόμενο από ολοκληρωμένες επιχειρηματικές υπηρεσίες. Εδώ πρέπει να τονιστεί πως η συνεισφορά της Foot Locker στις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις του Ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των καταστάσεων Αποτελεσμάτων, Ισολογισμού και Ταμειακών Ροών, αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2025, μετά την ολοκλήρωση των συναλλαγών στην Ελλάδα και τη Ρουμανία.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra