Fraport Greece: Προς ολοκλήρωση του… νοικοκυρέματος
Η πανδημία δεν εμπόδισε την εκ Γερμανίας διαχειρίστρια εταιρία των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων να συνεχίσει το… νοικοκύρεμα των περισσότερων από αυτών τους προηγούμενους μήνες, ένα επενδυτικό πρόγραμμα που αναμένεται τελικά να προσεγγίσει τα 440 εκατ. ευρώ.
Eίναι χαρακτηριστικό ότι στη Ζάκυνθο, υλοποιήθηκε η ανακαίνιση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού οπότε τα check in αυξήθηκαν κατά 35% και τα σημεία ασφαλείας κατά 150%.
Στο “Ιωάννης Δασκαλογιάννης” των Χανίων αναδιοργανώθηκε πλήρως ο αεροσταθμός, οι πύλες αυξήθηκαν κατά 25% και τα σημεία ασφαλείας και ελέγχου διπλασιάστηκαν. Ανάλογες εργασίες ανακαίνισης πραγματοποιήθηκαν και στο διάδρομο αποπροσγείωσης όπως άλλωστε και στην Καβάλα όπου πλέον εφαρμόζεται ο “push-back” τρόπος στάθμευσης των αεροσκαφών και άρα επιτυγχάνεται η πλήρης αξιοποίηση της χωρητικότητας των αεροδρομίων. Στο “Μέγας Αλέξανδρος” της Καβάλας, επεκτάθηκε ο τερματικός σταθμός κατά 2.029τ.μ.
Την ίδια στιγμή, το αεροδρόμιο του Ακτίου επεκτάθηκε κατά 2.381τ.μ, αναμορφώθηκε και έχει πλέον 14 check-in, 8 πύλες αναχώρησης και διπλάσια σημεία ασφαλείας, ενώ στη Σάμο σημειώθηκε αύξηση του αριθμού των check-in, των πυλών αναχώρησης και των σημείων ασφαλείας από την επέκταση κατά 1.550τ.μ..
Στο αεροδρόμιο της Σκιάθου πραγματοποιήθηκαν εργασίες επέκτασης κατά 2.185 τ.μ. και ανακαίνισης του υπάρχοντος αεροσταθμού που είχε ως αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, τον διπλασιασμό των ιμάντων παραλαβής αποσκευών, η Μυτιλήνη έχει πλέον ένα εκ βάθρων ολοκαίνουργιο σύγχρονο και άνετο αεροδρόμιο συνολικής έκτασης 7.185τ.μ.