«Φυλλοροεί» η Media Markt
Η κεντρική διοίκηση του ομίλου δεν έχει πάρει ακόμη τις αποφάσεις της για το ελληνικό δίκτυο της Media Markt. Οι ενδείξεις, ωστόσο, δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να θεωρηθούν θετικές για την επόμενη μέρα της αλυσίδας.
Γράφει ο: Νώντας Ψαρράς
Όπως λένε στην αγορά, το γεγονός ότι η ελληνική θυγατρική «φυλλοροεί», χάνοντας σημαντικά στελέχη, μόνο ως καλός οιωνός για το μέλλον δεν μπορεί να ερμηνευθεί.
Ο κ. Δημήτρης Κατραβάς, διευθύνων σύμβουλος της Media Saturn Hellas μέχρι πρόσφατα, μετακινήθηκε στην MLS για να αναλάβει υποδεέστερο πόστο (αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου).
Προφανώς, αν περίμενε ότι όλα θα πάνε κατ’ ευχήν για την Media Markt δεν θα άφηνε τη θέση του…
Τον περασμένο Δεκέμβριο, η μητρική ανακοίνωσε ότι ο ελληνικός βραχίονας της εταιρίας θα βρίσκεται στο εξής κάτω από «τουρκική ομπρέλα» με τον κ. Yenal Gökyildirim να αναλαμβάνει την επίβλεψη των δραστηριοτήτων του γερμανικού ομίλου στην Τουρκία, την Ελλάδα, αλλά και τη Σουηδία.
Συμπεράσματα για το πώς αυτή η νέα διοικητική δομή μπορεί να ενισχύσει την παρουσία της Media Markt στην Ελλάδα είναι πολύ νωρίς για να βγουν. Ωστόσο, η διαφημιστική παρουσία του ομίλου στη διάρκεια των γιορτών έδειξε ότι η αντίληψη περί μάρκετινγκ, αλλά και η αισθητική προσέγγιση του πράγματος, παραμένει προσκολλημένη στο πρόσφατο παρελθόν.
Όταν τα πρώτα στοιχεία για τους τζίρους των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς γίνουν γνωστά, η αγορά θα μπορέσει να αποτιμήσει πιο ολοκληρωμένα αν η νέα διοίκηση μπορεί να «σηκώσει» την εταιρία από τις χαμηλές πτήσεις που πραγματοποιεί εδώ και πολλά χρόνια στη χώρα μας.
Πάντως, οι συχνές αλλαγές στη διοικητική πυραμίδα αποτελούν μία έμμεση ομολογία των αστοχιών για τις οποίες έτσι κι αλλιώς συζητά ο κλάδος και οι ανταγωνιστές…