ΓΕΝΚΑ Εμπορική: Η «προίκα» και νέα εταιρεία
Μετά από μια περίοδο όπου στην διάρκεια της οικονομικής κρίσης, το δίκτυο Cellier της ΓΕΝΚΑ Εμπορική επιλέχθηκε ως στρατηγική να συρρικνωθεί, ήρθε ως φαίνεται το πλήρωμα του χρόνου για να βγει ξανά από το καβούκι της με αποτέλεσμα το δίκτυο των 6, πλέον, καταστημάτων να αποκτά μια νέα εικόνα και να παίρνει μάλιστα και «προίκα» από τη μαμά εταιρεία.
Πρόκειται για την απόσχιση από την ΓΕΝΚΑ Εμπορική του κλάδου του λιανικού εμπορίου, με την παράλληλη σύσταση μιας νέας εταιρείας, της επονομαζόμενης «Cellier A.E.», στην οποία θα περάσει ο κλάδος λιανικής.
Το μετοχικό κεφάλαιο της νέας εταιρείας θα ανέλθει στο 1,145 εκατομμύρια ευρώ και μοναδική της μέτοχος θα είναι η ΓΕΝΚΑ Εμπορική. Η ΓΕΝΚΑ Εμπορική είναι μια από τις μακροβιότερες εταιρείες του τόπου αλλά και ένα μεγάλος πρωταγωνιστής καθώς το 1949 έφερε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το ΝΟΥΝΟΥ μεγαλώνοντας γενιές και γενιές μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 80′ ενώ τη δεκαετία του 70΄ προχώρησε σε σειρά συνεργασιών για την εισαγωγή μεγάλων brands, που ακούν στα ονόματα Pampers, Courvoisier, Sandeman, Ballantines, Mumm.