fbpx

Γερμανία: Τέλος στα καινούργια ταξί με κινητήρα εσωτερικής καύσης στο Αμβούργο

Στο εξής, μόνο ταξί χωρίς τοπικές εκπομπές ρύπων μπορούν να ταξινομούνται στο Αμβούργο. Αυτό σημαίνει ότι τίθεται σε ισχύ αντίστοιχη νομοθετική ρύθμιση περί προστασίας του κλίματος του Αμβούργου. Ωστόσο, για τα μεγάλα ταξί με οκτώ ή εννέα θέσεις, η απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα ισχύει από το 2027.
Η απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης δεν προκαλεί έκπληξη. Πριν από σχεδόν δύο χρόνια, ο γερουσιαστής των μεταφορών του Αμβούργου Anjes Tjarks ανακοίνωσε ότι από το 2025 θα επιτρέπονται μόνο τα ταξί με εναλλακτικά συστήματα κίνησης. Η απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης για νέα ταξί στο Αμβούργιο, η οποία αποτελεί μέρος του νόμου για την ενίσχυση της προστασίας του κλίματος, ψηφίστηκε στη συνέχεια από το κοινοβούλιο του Αμβούργου τον Δεκέμβριο του 2023.
Τα μεγάλα ταξί που διαθέτουν τουλάχιστον οκτώ θέσεις, συμπεριλαμβανομένης της θέσης του οδηγού ή είναι κατάλληλα για τη μεταφορά ατόμων που κάθονται σε αναπηρικά καροτσάκια κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, θα εφαρμόσουν τη σχετική νομοθεσία αργότερα. Ο κανονισμός μηδενικών εκπομπών θα τεθεί σε ισχύ για αυτά τα οχήματα πριν από την 1η Ιανουαρίου 2027. Ωστόσο, έως το 2030, ολόκληρος ο στόλος των ταξί θα είναι τοπικά απαλλαγμένος από εκπομπές ρύπων.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον συνεταιρισμό Hansa Funktaxi, ορισμένες εταιρείες λέγεται ότι αγόρασαν αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης λίγο πριν από την έναρξη ισχύος του νέου κανονισμού. “Αυτό οφείλεται πρωτίστως στο γεγονός ότι δεν υπάρχει μακροχρόνια εμπειρία με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και επειδή δεν υπάρχει ακόμη λειτουργική αγορά μεταπώλησης”, δήλωσε στο Γερμανικό Πρακτορείο Τύπου (dpa), το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Hansa Taxi, Jan Weber. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Weber, η μετάβαση θα εξελισσόταν σε μεγάλο βαθμό ομαλά. Και το κόστος λειτουργίας θα πρέπει επίσης να είναι σημαντικά χαμηλότερο από ό,τι με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ωστόσο, ο Jan Weber είναι επικριτικός για τις υποδομές φόρτισης. Οι υποδομές φόρτισης στην πόλη του Αμβούργου είναι σχεδόν επαρκείς. Ωστόσο, εάν οι επιβάτες θέλουν να ταξιδέψουν στη γύρω περιοχή, θα είναι δύσκολο. «Στην ύπαιθρο, η υποδομή φόρτισης είναι μια καταστροφή», είπε ο Βέμπερ στο dpa.
Παρ’ όλες τις επικρίσεις, ένα στα πέντε ταξί στο Αμβούργο ήταν ήδη ηλεκτρικό αυτοκίνητο τον περασμένο Ιούνιο. Σχεδόν 700 από τα περίπου 3.000 ταξί στο Αμβούργο είναι πλέον αμιγώς ηλεκτρικά με μπαταρία. Υπάρχουν επίσης περίπου 30 οχήματα κυψελών καυσίμου (κινούνται με υδρογόνο).
Η μετατροπή του στόλου των ταξί σε αυτοκίνητα χωρίς εκπομπές ρύπων υποστηρίζεται από την πόλη από το 2021 σε τρία στάδια χρηματοδότησης στο πλαίσιο του έργου «Future Taxi». Μέχρι στιγμής, το Αμβούργο έχει ξοδέψει πάνω από 4,2 εκατομμύρια ευρώ για αυτό, όπως εξήγησε στο dpa ο εκπρόσωπος της αρχής μεταφορών, Ντένις Κράμερ. Η χρηματοδότηση υποτίθεται ότι θα έληγε στο τέλος του έτους. Τώρα όμως «κατόπιν αιτήματος της βιομηχανίας ταξί, θα συνεχίσει να υπάρχει επιδότηση έως και 5.000 ευρώ εάν ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης αντικατασταθεί από ηλεκτρικό αυτοκίνητο». Ωστόσο, λεπτομέρειες σχετικά με αυτό δεν έχουν δοθεί ακόμη.
Και κάτι αναμένεται να συμβεί φέτος και όσον αφορά την υποδομή φόρτισης – τουλάχιστον στο Αμβούργο. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν μόνο έξι σταθμοί φόρτισης με συνολικά δώδεκα σημεία φόρτισης διαθέσιμα αποκλειστικά για ταξί. Η πόλη χρηματοδότησε την κατασκευή με 225.000 ευρώ. Ωστόσο, η αρχή μεταφορών θέλει να συμφωνήσει με τον ιδιωτικό τομέα ότι φέτος θα δημιουργηθούν περισσότερα αποκλειστικά σημεία φόρτισης για τα ταξί στο Αμβούργο.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra