fbpx

Γερμανός: Επιμονή στο gaming και τους νέους – Επενδύσεις και αφοσίωση στην 360° εμπειρία των πελατών

0

Ανάπτυξη με επίκεντρο τον καταναλωτή και τις ιδιαίτερες ανάγκες του: Αυτή θα μπορούσε να είναι μια φράση που συνοψίζει τη φετινή στοχοπροσήλωση της εταιρίας Γερμανός, σε ένα περιβάλλον, όπως αυτό των προϊόντων επικοινωνίας που παρουσιάζει συνεχείς προκλήσεις και μεταβάλλεται μέρα με την ημέρα.

Το 2019 αναμένεται να είναι εστιασμένο στην ολοκληρωμένη, 360° εμπειρία του πελάτη: Τόσο αυτού που μπαίνει στα καταστήματα Γερμανός, όσο και αυτού που… αγοράζει από την οθόνη του tablet, του κινητού ή του υπολογιστή του.

Η προηγούμενη χρονιά, πάντως, έστρωσε το έδαφος για μια φετινή, θετική πορεία: Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2018 το δίκτυο καταστημάτων Γερμανός διέγραψε ανοδική πορεία στις πωλήσεις, τόσο των υπηρεσιών COSMOTE, όσο και των προϊόντων τεχνολογίας.

Σε ό,τι αφορά τα καταστήματα της αλυσίδας, όπως προκύπτει από την καταγραφή των συναλλαγών, σημειώθηκε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις των συνδέσεων COSMOTE VDSL, επιβεβαιώνοντας την ανάγκη των καταναλωτών για υπερ-υψηλές ταχύτητες.

Την ίδια στιγμή, αυξημένες ήταν και οι πωλήσεις της υπηρεσίας COSMOTE ONE, που συνδυάζει ομιλία, internet και ψυχαγωγία.

Στα highlights της χρονιάς ήταν τα εγκαίνια του flagship store της Γλυφάδας, το οποίο σηματοδοτεί τη νέα γενιά καταστημάτων με βιωματικές γωνιές, αλλά και το ρεκόρ που σημείωσαν οι πωλήσεις κατά τη διάρκεια της Black Friday.

Έμφαση στους Tech experts

Το 2018 ήταν μια καλή χρονιά και για τις συναλλαγές μέσω διαδικτύου, τόσο σε συμβουλευτικό, όσο και σε καταναλωτικό επίπεδο.

Μάλιστα, οι Tech Experts, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι σε θέματα τεχνολογίας, την οποία έχει λανσάρει ο Γερμανός, αποδείχθηκαν για μία ακόμη χρονιά το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του δικτύου, ενώ η εν λόγω υπηρεσία αναμένεται να αναπτυχθεί περισσότερο μέσα στο τρέχον έτος.

Όπως έχει γίνει γνωστό, το 2018, τα καταστήματα Γερμανός πραγματοποίησαν περίπου 19 εκατομμύρια συναλλαγές μέσω διαδικτύου, ενώ η επισκεψιμότητα στο germanos.gr αυξήθηκε πάνω από 20%.

Την ίδια στιγμή, σε εξέλιξη και το 2019, με περαιτέρω επενδύσεις σε αυτό το κομμάτι, θα είναι η σύνδεση του brand με το gaming και τους νέους. Μετά τη μεγάλη ανταπόκριση και την προτίμηση του νεανικού κοινού στα καταστήματα Γερμανός, η οποία «μεταφράστηκε» σε αύξηση πωλήσεων στην κατηγορία gaming, αλλά και σε υπερ-διπλασιασμό των subscribers στο YouTube κανάλι, η εταιρία θα δώσει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα σε αυτό τους επόμενους μήνες.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra