Για εκεί είμαστε…
Όσα χρόνια και αν περάσουν, καραντίνες, κλπ, ο Έλληνας τη θέλει τη Eurovision του, τα θέλει τα φρου φρου και τα αρώματά του.
Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι η τηλεθέαση για τον πανευρωπαϊκό μουσικό διαγωνισμό χτύπησε… κόκκινο στον τελικό του Σαββάτου. Όταν, δε, ανακοινώνονταν τα αποτελέσματα έφτασε στα ύψη κατά τη διάρκεια του τελικού, σημειώνοντας 70,3%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.
Τώρα εμείς τι να πούμε γι’ αυτό; Για εκεί είμαστε ως λαός, για τις… κορδέλες και τα πανηγύρια της Eurovision, αποδεικνύεται πλέον περίτρανα…