Για τις κάμερες μας ζάλισαν. Για τις λακκούβες ούτε λέξη…
Διαλέγεις λακκούβα και πέφτεις.
Δυστυχώς, αυτή είναι η αλήθεια, για το ελληνικό οδικό δίκτυο. Με εξαίρεση κάποιους μεγάλους αυτοκινητόδρομους.
Στις πόλεις, όπως στο κέντρο και τα περίχωρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, αλλά και στην επαρχία, ότι και να κάνεις, τον κ@λο σου να χτυπήσει στο κάθισμα, δεν υπάρχει περίπτωση να μην πέσεις σε λακκούβα.
Η ζημιά που μπορεί να υποστεί το αυτοκίνητο;
Από μεγάλη, ανάλογα με το πόσο μεγάλη είναι η λακκούβα.
Μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να προκαλέσει ζημιά στα ελαστικά, σχίζοντάς τα. Μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να στραβώσει ή ακόμα και να σπάσει τη ζάντα. Ειδικά αν αυτή είναι μεγάλης διαμέτρου, όπως για παράδειγμα άνω από 17 ίντσες.
Tο σύστημα αναρτήσεων του αυτοκινήτου είναι σχεδιασμένο ώστε να απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και να προσφέρει ομαλή κύλιση σε κάθε είδους οδόστρωμα.
Όμως μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να καταπονήσει τις αναρτήσεις σε μεγάλο βαθμό, ώστε να χάσει την ευθυγράμμισή της, να σπάσει τα ακρόμπαρα ή να σκάσει λόγω μεγάλης καταπόνησης κάποιο αμορτισέρ.
Οι βαθιές λακκούβες μπορούν να προκαλέσουν βαθουλώματα και τρύπες στο σύστημα εξάτμισης όπως τις σωληνώσεις ή τον καταλύτη.
Τέλος, μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να φθείρει ή να σπάσει έναν χαμηλό προφυλακτήρα κυρίως όταν πρόκειται για σπορ όχημα.
Πως μου ήρθε σήμερα και γράφω για τις λακκούβες;
Επειδή τις τελευταίες μέρες μας έχουν ζαλίσει τα ΜΜΕ, με τις κάμερες που θα βάλει η αστυνομία στους δρόμους.
Για τις κάμερες, ολόκληρα ρεπορτάζ.
Για τις λακκούβες, που μπορούν να γίνουν αιτία ακόμη και να χάσει κάποιος τη ζωή του ή να αναγκαστεί να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη για να αποκαταστήσει τις ζημιές του οχήματός του, κουβέντα δεν γίνεται.
Μη χαλάσουμε το success story της κυβέρνησης.