Γραμμή 4 μετρό: Νίκησε ο Άβαξ, έχασε ο Άκτωρ
Η προσφορά της κοινοπραξίας των εταιριών ΑΒΑΞ, Ghella, Αlstom είναι, εκείνη που προκρίθηκε, τελικά, σύμφωνα με πληροφορίες, για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό, μια διαδικασία που ολοκληρώθηκε νωρίς το μεσημέρι.
Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, η εν λόγω προσφορά ήταν καλύτερη από αυτή του σχήματος Άκτωρ, Ansaldo και Hitachi, ενώ και η τεχνική προσφορά του σχήματος με επικεφαλής την Άβαξ είχε συγκεντρώσει και τη μεγαλύτερη βαθμολογία και στο κομμάτι της τεχνικής προσφοράς.
Ωστόσο, όπως ακούγεται, αναμένεται να υπάρξει προσφυγή από την άλλη πλευρά, με αποτέλεσμα η οριστική αναδοχή να μην έχει ξεκαθαρίσει μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Σημειώνεται ότι το έργο έχει προϋπολογισμό 1,8 δισ. ευρώ με ορίζοντα κατασκευής τα επόμενα οκτώ χρόνια, από την έναρξη του έργου, ενώ η νέα γραμμή θα έχει μήκος 12,8 χιλιομέτρων.