Hermes: 3 νέα εργοστάσια δημιουργεί ο οίκος, καθώς δεν προλαβαίνει τις παραγγελίες
Η τωρινή παραγωγή δεν επαρκεί, καθώς η ζήτηση για είδη πολυτελείας και δη, τις χειροποίητες τσάντες του οίκου έχει αυξηθεί σημαντικά αφήνοντας πίσω την κρίση της πανδημίας
Τη δημιουργία τριών νέων εργοστασίων ανακοίνωσε ο γαλλικός οίκος ειδών πολυτελείας Hermes, καθώς η τωρινή του παραγωγή δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση για τις υπερπολυτελείς τσάντες της φίρμας.
Φαίνεται, άλλωστε, πως με την άρση των περιοριστικών μέτρων ο κλάδος των πολυτελών ειδών που ταλαιπωρήθηκε από την πανδημία ανακάμπτει δυναμικά!
Συγκεκριμένα η εταιρεία ανακοίνωσε πως θα δημιουργήσει τρεις νέες μονάδες κατασκευής πολυτελών δερμάτινων ειδών στη Γαλλία και συγκεκριμένα στις πόλεις Λουβιέ, Σορμόν και Ριόμ και μάλιστα πριν το 2024, καθώς η λίστα των παραγγελιών κυρίως για τις πανάκριβες Birkin και Kelly τσάντες αυξάνεται συνεχώς.
«Είμαστε αντιμέτωποι με πολύ υψηλή ζήτηση και έχουμε ένα προϊόν που είναι χειροποίητο. Απαιτούνται τουλάχιστον 15 ώρες δουλειές για μια τσάντα Hermes. Και παρά την υψηλή ζήτηση δεν πρόκειται να πιεστούμε να τις φτιάχνουμε στις 13 ώρες μόνο και μόνο για να αυξήσουμε την παραγωγή» σχολίασε, σε δηλώσεις του, ο εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας, Άξελ Ντιμάς, ξεκαθαρίζοντας πως ο οίκος δεν θα θυσιάσει ούτε την ποιότητα, αλλά ούτε θα αλλάξει τις τιμές.
Είναι χαρακτηριστικό πως στους 4.300 εξειδικευμένους εργαζομένους που διαθέτει στην παραγωγική της γραμμή προχώρησε ήδη στην πρόσληψη ακόμη 400 και θα χρειαστεί σίγουρα και άλλους. Μάλιστα για το σκοπό αυτό και καθώς οι καλοί τεχνίτες δεν είναι εύκολο να βρεθούν, η εταιρεία έχει ανακοινώσει πως προχωρά στη δημιουργία της δικής της σχολής που θα ειδικεύεται, μεταξύ άλλων, στην… τέχνη της κατασκευής χειροποίητων τσαντών.
Μια καινούργια τσάντα Hermes κοστίζει πάνω από 5.000 στερλίνες, όμως σπάνιες τσάντες της φίρμας έχουν πουληθεί έναντι υπέρογκων ποσών σε διεθνείς δημοπρασίες, πιάνοντας έως και τις 300.000 στερλίνες. Είναι δε, αγαπημένη επιλογή για διάσημες ηθοποιούς και celebrities.
Σύμφωνα με τις εταιρικές επιδόσεις της φίρμας, οι πωλήσεις της το τελευταίο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκαν στα 2,38 δισ. ευρώ, με τους Αμερικανούς και Κινέζους αγοραστές να οδηγούν την αναπτυξιακή τροχιά της εταιρείας. Μάλιστα τα έσοδα της συνολικά για τη χρονιά εκτοξεύτηκαν στα 9 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 42%!
Καλύτερα από τα αναμενόμενα κέρδη έχουν ανακοινώσει και έτερες εταιρείες πολυτελών ειδών όπως η LVMH και η Kering, ιδιοκτήτρια της Gucci, αντανακλώντας την ανάρρωση του κλάδου και την αυξημένη ρευστότητα μεταξύ του διεθνούς καταναλωτικού κοινού.