Honor Mobile: Καμπάνια από την Redirect σε 10 χώρες
Την υλοποίηση 360ο καμπάνιας για το λανσάρισμα του νέου premium smartphone Honor Magic4 Lite ανέθεσε στη Redirect η Honor.
Η καμπάνια είναι ήδη on air σε περισσότερες από 10 χώρες και παρουσιάζει στο κοινό το νέο smartphone και την αντοχή του σε ατυχήματα της καθημερινότητας, την εμπειρία χρήσης για το multitasking των apps και τη μεγάλη διάρκεια μπαταρίας που διαθέτει.
Σημειώνεται ότι, μετά την ανεξαρτητοποίησή της από τη Huawei, η Honor αποτελεί, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, Νο1 smartphone brand σε πωλήσεις στην Κίνα, με μερίδιο αγοράς που ξεπερνά το 17%.