fbpx

Η Airbus παρουσιάζει τεχνολογίες αεροσκαφών υδρογόνου

Στο Airbus Summit του 2025, η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών παρείχε μια ενημέρωση για τις μελλοντικές αεροπορικές τεχνολογίες της, συμπεριλαμβανομένου ενός αναθεωρημένου οδικού χάρτη του έργου ZEROe και την παρουσίαση πολλών «βασικών δομικών στοιχείων τεχνολογίας που θα επιτρέψουν την εμφάνιση ενός πλήρως ηλεκτρικού εμπορικού αεροσκάφους με κυψέλες καυσίμου».

Αν και το χρονοδιάγραμμα της Airbus για αεροσκάφη υδρογόνου είναι πιθανό να καθυστερήσει, ο Όμιλος παρουσίασε το αναθεωρημένο σχέδιο του έργου ZEROe για την περαιτέρω ανάπτυξη τεχνολογιών πτήσης με υδρογόνο στο Airbus Summit.

Συγκεκριμένα, αυτές οι τεχνολογίες παρουσιάστηκαν ως μέρος μιας νέας ιδέας για ένα αεροσκάφος υδρογόνου που τροφοδοτείται από τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες 2 μεγαβάτ. Κάθε κινητήρας τροφοδοτείται από ένα σύστημα κυψελών καυσίμου, με τα τέσσερα συστήματα FC να αντλούν υγρό υδρογόνο από δύο δεξαμενές. Αυτή η ιδέα πρόκειται να βελτιωθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια.

Στις αρχές του περασμένου έτους, η Airbus ανακοίνωσε την ολοκλήρωση του πρώτου συστήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου 1,2 μεγαβάτ για ένα σχεδιασμένο αεροσκάφος. Αυτό προοριζόταν να είναι έτοιμο για εμπορική πτήση έως το 2035, με την πρώτη δοκιμαστική πτήση να προγραμματίζεται για το 2026. Αυτή η ημερομηνία έχει πλέον μεταφερθεί επίσημα στο «δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2030». Επιπλέον, η Airbus ανέφερε: «Οι ολοκληρωμένες δοκιμές εδάφους έχουν προγραμματιστεί για το 2027 στο Electric Aircraft System Test House στο Μόναχο».

“Το υδρογόνο είναι στο επίκεντρο της δέσμευσής μας για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες αερομεταφορές. Ενώ έχουμε προσαρμόσει τον οδικό μας χάρτη, η αφοσίωσή μας στην πτήση με υδρογόνο είναι ακλόνητη”, εξήγησε ο Επικεφαλής Μελλοντικών Προγραμμάτων της Airbus, Bruno Fichefeux, προσθέτοντας: “Όπως είδαμε στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, τα πλήρως ηλεκτρικά αεροσκάφη έχουν τη δυνατότητα καλύτερης επανάστασης για τη μεταφορά με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. βιώσιμο μονοπάτι αεροπορικών καυσίμων».

Τον περασμένο μήνα, η Airbus όχι μόνο είχε ανακοινώσει την καθυστέρηση του έργου της για την αεροπορία υδρογόνου, αλλά είχε επίσης διακόψει το έργο ανάπτυξης αεροταξί. Αυτό το έργο επικεντρώθηκε σε μικρότερα, ηλεκτρικά αεροσκάφη με μπαταρία, τα οποία θα μεταφέρουν επιβάτες, η οποία είναι μια περιοχή όπου πολλές νεοφυείς επιχειρήσεις έχουν πρόσφατα χρεοκοπήσει, συμπεριλαμβανομένων των Lilium και Volocopter, που αγοράστηκε πρόσφατα από την Diamond Aircraft. Από την άλλη πλευρά, στην Κίνα, η Ehang, η JAC Motors και η Guoxian μόλις ξεκίνησαν μια κοινή επιχείρηση eVTOL, ενώ η Joby και η Virgin Atlantic ανακοίνωσαν μια συνεργασία στον τομέα αυτό.

Η Airbus συμμετέχει επίσης σε πολλά έργα που αφορούν την αεροπορία κυψελών καυσίμου με πολλούς συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένης της συμμαχίας Hydrogen in Aviation, ή ενός έργου του 2023 με την BMW και την Quantinuum για τη βελτίωση των καταλυτών κυψελών καυσίμου, το οποίο ξεκίνησε μόλις λίγους μήνες μετά από ένα έργο με την STMicroelectronics για την ανάπτυξη ηλεκτρονικών ισχύος. Μαζί με τη Linde, η Airbus υπέγραψε μνημόνιο συμφωνίας το 2022 για την έναρξη της εισαγωγής υποδομής υδρογόνου στα αεροδρόμια.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra